×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
ویترین خالی مرغ‌فروشی‌ها روبه‌روی ولع خرید مردم

سید اصغر حسینی‌بهارانچی در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ، اظهار کرد: وضعیت مرغ در بازار اهواز بهتر شده است و روزانه ٣٠ تا ۴٠ تن مرغ منجمد در اهواز توزیع می‌شود.

وی گفت: برای مدتی مقرر شد که قیمت مرغ از هر کیلوگرم ٢۴ هزار و ٩٠٠ تومان برای مصرف‌کننده به ٢٧ هزار تومان افزایش یابد تا با وارد کردن مرغ از دیگر استان‌ها، فراوانی در این بازار ایجاد شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز با اشاره به بالا بودن قیمت مرغ، تصریح کرد: با توجه به تخصیص نهاده‌های دامی با ارز ۴ هزار و ٢٠٠ تومانی، همچنان قیمت مرغ بالا است اما برای بهتر کردن وضعیت موجودی مرغ در بازار، این افزایش قیمت برای مدت ١٠ تا ١۵ روزه تصویب شده است.

حسینی‌بهارانچی ادامه داد: وضعیت موجودی مرغ در بازار باید به گونه‌ای شود که ویترین‌های مرغ‌فروشان همیشه پر بماند تا مردم احساس کمبود نکنند و حرص و ولع خرید مرغ از بین برود.

وی با اشاره به وضعیت عرضه مرغ کشتار روز در بازار، گفت: اگر چه میزان نیاز روزانه مرغ استان خوزستان بیش از ۴٠٠ تن است اما میزان مرغ کشتار روز در هر روز متفاوت است و از ١٧٠ تن تا ٢۵٠ تن و ٢٧٠ تن، متغیر است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز در خصوص پیش‌بینی زمان بهبود وضعیت بازار مرغ، تصریح کرد: فکر می‌کنم بعد از ماه رمضان وضعیت مرغ در بازار بهتر شود و مرغ در ویترین مرغ‌فروشی‌ها باقی بماند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.