×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تابع تصمیم وزارت نیرو در زمینه مدیریت مصرف برق هستیم

قاسم سلیمانی‌ دشتکی شامگاه یکشنبه در دیدار با همایون حائری، معاون وزیر نیرو  در استانداری خوزستان با تشریح راهکارهای مختلف مدیریت مصرف برق اظهار داشت: محدود شدن ساعت کاری ادارات، استفاده از دیزل ژنراتورهای ادارات و… و. برای تامین برق مورد نیاز استان از اقدامات مورد نظر است که اجرایی می‌شوند.

وی با اشاره به تاثیر رفع تحریم‌ها در بهبود وضعیت بیان کرد: با رفع تحریم ها به سرعت می توان امکانات مورد نیاز را  وارد و برخی از مطالبات را دریافت کرد همچنین رفع تحریم ها می تواند به مباحث واردات و صادرات کمک کند.

استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت سدهای خوزستان بیان‌ کرد: در سدهایی که دارای نیروگاه برقابی هستند تلاش شده تا وضعیت آب آن ها به گونه ای مدیریت شود که به تولید برق برای استان و کشور لطمه ای وارد نشود در هفته های اخیر نشست‌های مختلفی در زمینه تنش آبی برگزار شده است تا برنامه ریزی مناسبی برای حوضه‌های مختلف آبی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین جمع بندی های این جلسات این بوده که از آب سدها برای شرب و کشاورزی در حدی استفاده شود که به تولید برق لطمه ای وارد نشود.

سلیمانی با اشاره به مشکلات استان در حوزه‌های آب و فاصلاب و روان‌آب‌ها بیان کرد: در خوزستان بیش از ۷۰۰ روستا با تنش آبی مواجه هستند که برخی از آن ها آب ندارند یا از آب جیره بندی استفاده می کنند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.