×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
مردم هیچ نگرانی درباره عوارض واکسن کرونا نداشته باشند

دکتر مهران احمدی بلوطکی اظهار داشت: نه تنها در خوزستان بلکه در کشور، عارضه خاصی در خصوص واکسیناسیون مشاهده نشده است اگرچه وجود عوارض در تمام واکسن ها طبیعی است.

وی با بیان اینکه اکنون درحال واکسیناسیون مابقی بیماران خاص، سرطانی و افراد بالای ۸۰ سال هستیم افزود: با رسیدن محموله جدید، کار واکسیناسیون گروه سنی بعدی انجام خواهد شد.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: در استان خوزستان رابطه بین دانشگاه علوم پزشکی و بسیج فراتر از طرح شهید قاسم سلیمانی است و  این ارتباط قبل از راه اندازی طرح وجود داشت. ما نیروهای بسیجی را در کنار خود آموزش می دهیم تا در واکسیناسیون از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: روزانه حدود ۶۰۰ نفر به مراکز بهداشت غرب اهواز مراجعه می کنند که تست پی سی آر نیمی از آنها مثبت است لذا از مردم انتظار داریم برای کاهش روند بیماری، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

احمدی بلوطکی بیان کرد: برآورد ما این است که در خردادماه سال جاری با ورود واکسن های تولید داخل، واکسیناسیون گسترده انجام و روزی چندین هزار دوز واکسن تزریق شود.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: در صورتی که با مخاطبان گروه های هدف تماس گرفته شود باید بدون فوت وقت به مراکز درمانی مراجعه و خود را واکسینه کنند.

در حال حاضر ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و هشت شهرستان زرد هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.