×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیام استاندار خوزستان به مناسبت روز جهانی کارگر و هفته معلم

در پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به مناسبت اول ماه می مصادف با ۱۱ اردیبهشت‌ماه و روز جهانی کارگر آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم اردیبهشت ماه یادآور جایگاه رفیع و عظیم کارگران غیور، شریف و سختکوشی است که نیروی محرکه صنعت، تولید و حیات اقتصادی کشور می‌باشند.

تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمران و آبادانی کشور در سایه تلاش، همت و عزم راسخ این زحمتکشان عرصه تولید میسر می‌گردد.

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر بر خود فرض می‌دانم به تأسی از رسول اکرم(ص) بر دستان پرتوان این عزیزان بوسه زده و از کوشش‌های همه مجاهدان جبهه اقتصادی به ویژه کارگران سختکوش و بزرگوار استان خوزستان که در شرایط تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا با عزم، اراده و تلاش مضاعف در راستای تحقق شعار “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” کوشش می‌نمایند، تقدیر و تشکر می‌کنم. توفیق خدمتگزاری، سلامتی و سعادت همه کارگران و خانواده‌های محترم آن‌ها را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی

استاندار خوزستان”

پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد

استاندار خوزستان در پیامی دیگر، ۱۲ اردیبهشت، فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد را تبریک گفت. متن پیام سلیمانی‌دشتکی به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

«من علّمنی حرفاً فقد صیّرنی عبداً»

دوازدهم اردیبهشت ماه فرصت مغتنمی است جهت پاسداشت مقام والا و رفیع معلم و استاد، تجلیل و تقدیر از سفیران هدایت و آگاهی و معماران فرهنگ، اندیشه و رشد و شکوفایی جامعه و چراغ افروزان طریق اخلاق، دانایی و جهل ستیزی که به تأسی از انبیاء الهی چراغ هدایت بشر را روشن نگاه داشته و با آگاهی بخشی و روشنگری بشر را به سوی سعادت و تعالی رهنمون می سازند.

اینجانب ضمن تبریک روز معلم و استاد و گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد متفکر و اندیشمند بزرگ شهید آیت الله مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر فرهنگی از همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت که با خردورزی ، بینش و دانش به تربیت نیروهای مخلص، توانمند، متعهد، با نشاط، پویا و امیدوار اهتمام می ورزند، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی، سعادت و توفیق خدمتگزاری همه جهادگران عرصه دانایی به ویژه معلمین و فرهنگیان و اساتید شریف دانشگاه های استان خوزستان را مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی
استاندار خوزستان”

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.