×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۱۶ دستگاه اجرایی خوزستان تذکر کتبی دریافت کردند

ولی اله حیاتی روز شنبه در نشست استانی مدیریت کرونا در محل استانداری خوزستان بیان کرد: همچنین پرونده تخلف برخی از دستگاه‌های اجرایی در مرحله ارسال به دستگاه قضایی است.

وی افزود: مرزهای مسافری خوزستان با عراق به مدت ۲ هفته دیگر مسدود هستند و تنها مراوده تجاری آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی گفت: کلیه بنادر خوزستان نیز در مقابل نوع جهش یافته ویروس کرونا مجهز هستند و همچنین مقرر شد خدمه و مسافران کشتی‌های ورودی به بنادر خوزستان از کشتی خارج نشوند.

حیاتی در خصوص برگزاری آیین شب قدر هم بیان کرد: آیین احیای شب قدر در فضای باز و به مدت ۲ ساعت با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و لازم است تمام پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی راهنمایی و رانندگی خوزستان، جریمه محدودیت‌ و منع ترافیکی تردد شبانه خودرویی در شب‌های قدر اعمال نخواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز گفت:هر چه تعداد مساجد برگزارکننده شب‌های احیا، بیشتر باشد بهتر است زیرا مانع از متمرکز شدن جمعیت در یک محل می‌شود.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: با توجه به اعلام صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر، متاسفانه گزارش‌هایی در خصوص برگزاری تجمع و دورهمی انتخاباتی به دست ما رسیده که بسیار خطرناک است و منجر به افزایش روند بیماری در استان می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز گفت: با وجود اینکه نخبگان علوم پزشکی مهر تاییدی بر طرح شهید قاسم سلیمانی زده‌اند اما نظارت بر این طرح در خوزستان به خوبی انجام نمی شود و دستگاه‌های اجرایی پای کار نبوده و به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی افزود: اگر یکصد خودرو در اختیار طرح شهید سلیمانی قرار داده می‌شد، سرعت کار بیشتر بود اما متاسفانه هیچ دستگاهی در این خصوص با ما همکاری نمی‌کند.

وی ادامه داد: قرار بود سه میلیون ماسک در خوزستان توزیع شود اما هنوز این اتفاق نیافتاده است لذا از استاندار تقاضا داریم با دستگاه‌هایی که تعهدی نسبت به طرح ندارند برخورد کند.

هم اکنون ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۹ شهرستان نارنجی و هشت شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.