×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
آغاز واکسیناسیون خوزستانیهای بالای ۷۵ سال از امروز

امراله مردانی اظهار داشت: سالمندانی که بالای ۷۵ سال سن داشته در صورتی که با آنها تماس برقرار شود، می توانند به مراکز بهداشت مراجعه کرده و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی افزود: این افراد اجازه دهند ابتدا با آنها تماس گرفته شود سپس به مراکز بهداشتی مراجعه کنند تا باعث شلوغی و تجمع در مراکز نشوند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: واکسیناسیون افراد ۸۰ سال را از روز دوشنبه ششم اردیبهشت آغاز شد و تا  پایان روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه داشت.

وی افزود: آن دسته از سالمندان بالای ۸۰ سالی که از سوی مراکز و پایگاه های بهداشتی با آنها تماسی گرفته نشده، می توانند با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند.

مردانی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، خوشبختانه مراکز بهداشت ما در سطح شهر چندان شلوغ نیستند و سالمندان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی افزود: از زمان آغاز طرح واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال تا ۲۴ ساعت گذشته، سه هزار و ۶۰۰ نفر در اهواز و حدود ۹ هزار نفر در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز واکسینه شدند.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و هشت شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.