×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
واکسیناسیون تاکنون ۶۱ هزار نفر در خوزستان / محموله بعدی واکسن در راه است

دکتر سید محمد علوی با اشاره به نحوه اجرای واکسیناسیون در کشور، اظهار کرد: در سند ملی واکسیناسیون کشور، فازبندی انجام‌شده و برای رعایت شرایط، در فاز اول کادر درمان و بهداشت قرار دارند که بیشترین خطر ابتلا را دارند و خود، خدمت‌دهنده به بیماران و حافظ سلامت جامعه هستند.

وی افزود: در ادامه، بیماران خاص و جانبازان که بیشترین خطر ابتلای شدید به بیماری را دارند که خوشبختانه با کوشش بسیار، واکسیناسیون این گروه نیز انجام شد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در فاز دوم که از روز سه‌شنبه هفته گذشته در استان خوزستان آغاز شد، واکسیناسیون جمعیت بالای ۸۰ سال آغاز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون در استان خوزستان ۶۰ هزار ۹۹۸ نفر در استان واکسینه شده‌اند، تصریح کرد: تاکنون ۸۹ درصد کادر درمان، ۸۹ درصد کادر بهداشت، ۴۴ درصد بیماران خاص، ۹۴ درصد سرای سالمندان، ۷۸ درصد پاکبانان و حدود ۲۵ درصد افراد بالای ۸۰ سال استان خوزستان تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته‌اند.

علوی که با یک بخش خبری صحبت می‌کرد، افزود: محموله جدید واکسن برای خوزستان در حال دریافت است که برای لکه‌گیری افرادی که در گروه‌های اعلام‌شده، هنوز واکسن را دریافت نکرده‌اند، استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود با تکمیل واکسیناسیون این گروه‌ها، وارد فازهای بعدی واکسیناسیون شویم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.