×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
در وضعیت اقتصادی فعلی، افراد با حقوق ثابت هم در گذران زندگی مانده‌اند

مجتبی یوسفی اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونا در کشور، کسبه بازار و افرادی که درآمد پایدار ندارند، در وضعیت بسیار نامناسبی هستند و نباید به این بخش بی‌توجه بود.

وی افزود: در وضعیت اقتصادی فعلی کشور، کارمندان دولت و کسانی که حقوق ثابت دارند نیز در گذران زندگی خود مانده‌اند، حالا تصور کنید که کسبه و افرادی که درآمد ثابت ندارند بیش از یک سال است در چه وضعیتی قرار دارند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تورم لجام‌گسیخته و افزایش قیمت کالاهای اساسی در کشور گفت: معاش کسبه و بازاریان کشور دچار مشکل شده است. کارگران و سایر افرادی که درآمد ثابت ندارند نیز در وضعیت بسیار بد اقتصادی هستند.

یوسفی گفت: مسائل پیش‌آمده برای این اقشار، مربوط به سوءمدیریت دولت و ستاد کرونای کشور در کنترل و مدیریت شیوع کرونا است. اینکه برای تعطیلی بازار به کسبه فشار وارد می‌شود، هیچ مشکلی از مشکلات مردم را حل نخواهد کرد.

وی افزود: نمی‌شود با تصمیمات غلط، به کسبه فشار وارد کرد و جان مردم را به خطر انداخت. این سوءمدیریت اصلا قابل قبول نیست و باید راهکارهای جدی ارائه شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: سوءمدیریت‌ها، از بحث اقتصادی به سمت جان و سلامت مردم رفته و این بخش را نیز به خطر انداخته است. همان‌طور که تاوان سوءمدیریت‌ها در بحث مسائل اقتصادی را مردم و کسبه می‌دهند، سوءمدیریت ستاد ملی مقابله با کرونا را نیز مردم با جان‌شان می‌دهند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.