×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مهلت چهارروزه داوطلبان ردصلاحیت شده شوراها برای اعتراض

شهاب رزمی اظهار داشت: بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت شهرستان‌ها به پایان رسیده ونتایج به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

وی با اشاره به تماس‌های داوطلبان برای اطلاع از نتیجه بررسی صلاحیت‌ها و عدم مراجعه بسیاری از آنها اضافه کرد: داوطلبان این دوره شورای شهر هر چه زودتر به فرمانداری‌ها برای گرفتن تایید یا رد صلاحیت خود مراجعه کنند.

رزمی ادامه داد: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند نیز در صورت داشتن اعتراض، تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت مهلت دارند به هیات نظارت استان واقع در ساختمان مرکز سامد استانداری خوزستان (روبروی هلال احمر) مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر در خوزستان دیروز (هشتم اردیبهشت) از سوی فرمانداری‌ها به داوطلبان ابلاغ شده است. برخی فرمانداری‌ها آمار تایید و رد صلاحیت شدگان را اعلام کرده اما هیات نظارت استان تاکنون آمار کلی آن را اطلاع رسانی نکرده است.

به گفته عالمی نیسی فرمانداری اهواز، صلاحیت ۶۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای شهر در اهواز و الهایی تایید و ۸۳ نفر از داوطلبان از سوی هیات نظارت بر انتخابات شهرستان رد صلاحیت شدند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار می‌شود که نسبت به دوره پنجم این انتخابات، ۱۱ شهر و ۳۱۱ روستا به تعداد شهرها و روستاهایی که محل برگزاری انتخابات است، اضافه شده است.

چهار هزار و ۴۶۵ نفر داوطلب انتخابات شورای شهر در خوزستان شدند که ۶۴۳ نفر از آنها زن هستند. همچنین ۱۴ هزار و ۵۶۱ نفر در انتخابات شورای روستایی نامنویسی کردند که ۶۴۲ نفر از آنها زن هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.