×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
بررسی موارد مشکوک و تظاهرات غیرمعمولی سوش‌های جدید در خوزستان

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به آخرین بررسی‌ها در خصوص ورود ویروس کرونای هندی و آفریقایی به استان خوزستان، اظهار کرد: تاکنون گزارشی از کرونای هندی و آفریقایی در استان خوزستان به ما نرسیده است؛ با این حال برای اینکه چیزی را از دست ندهیم، مرتبا نمونه آزمایش NGF انجام می‌دهیم که NGF موتاسیون‌های جهش‌یافته است و نتیجه خروجی آزمایش‌هایی که تا روز سه‌شنبه به دست ما رسیده، مربوط به هفته گذشته بوده است.

وی افزود: تمام نمونه‌های ارسال‌شده، برای آزمایش NGF کرونای انگلیسی بوده است و موارد مشکوک و تظاهرات غیرمعمولی نیز حتما از نظر سوش‌های جدید بررسی می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واکسیناسیون گروه‌های بالای ٨٠ سال در حال انجام است و از خوزستانی‌های بالای ٨٠ سال که با آن‌ها تماس گرفته می‌شود می‌خواهیم که حتما برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه در دو روز گذشته (دوشنبه و سه‌شنبه) واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در حال انجام بوده است، افزود: اکنون از همه هم‌استانی‌های ۸٠ سال به بالا دعوت می‌کنم که به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و زودتر واکسیناسیون خود را انجام دهند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.