×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دلالان عامل اختلال در بازار مرغ هستند

رضا فرجام بیان کرد: متاسفانه با موارد زیادی مواجه می شویم که واحد صنفی فاکتوری در مقابل دریافت مرغ از توزیع کننده دریافت نکرده است، عدم ارائه فاکتور خرید و قیمت مرغ نشان می دهد که دلالان با قیمت هایی غیرمتعارف مرغ را در بازار توزیع می کنند و همین موضوع می تواند در بازار ایجاد اختلال کند.

مدیربازرسی و نظارت اتاق اصناف اهواز بیان کرد: یکی از راه های مقابله با مشکل کمبود مرغ در بازار رصد و بازرسی هر چه بیشتر بر نحوه و میزان توزیع مرغ در بازار و ساماندهی شبکه توزیع است بگونه ای که زمینه فعالیت دلالان در بازار ازبین برود.

فرجام بیان کرد: اختلاف فاحش در میزان تولید و توزیع می تواند نشان دهد که فعالیت دلالان در این بخش افزایش یافته و به همین منظور تمامی واحدهای صنفی موظف شده اند که در مقابل دریافت مرغ فاکتور تحویل بگیرند تا دست دلالان در این بخش کوتاه شود.

به گفته مدیر انجمن کشتارگاه های خوزستان اغلب کشتارگاه ها با مراجعه به مرغداری های استان با نبود و یا کمبود مرغ مواجه می شوند.

زنده فروشی مرغ از سوی مرغداری ها باعث ایجاد بستری برای فعالیت دلالان در این بخش و ایجاد اختلال در بازار مرغ می شود.

استاندار خوزستان در ستاد تنظیم بازار استان فروش هرگونه زنده فروشی مرغ را در بازار ممنوع کرده است تا مرغ زنده روانه کشتارگاه ها شود.

طبق اعلام فرمانداری اهواز در چند روز اخیر ۱۵ واحد زنده فروش مرغ در اهواز پلمب شده است.

همچنین استاندار خوزستان  خروج مرغ زنده از استان را ممنوع کرده و از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی درخواست داشته تا در صورت ضبط مرغ زنده در خروجی های اهواز، محموله به عنوان اموال تملیکی تلقی شود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.