×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
کمبود تولید نیروگاه‌های برقابی تراز تولید و مصرف برق را بهم زده است

علی خدری با اشاره به تلاش‌ها برای پیشگیری از خاموشی‌ها و مدیریت شبکه توزیع برق در استان، اظهار داشت : نشست های مختلفی با مدیران امور برق شهرستان‌ها برگزار شده و مشکلات مورد بررسی قرار گرفته است .

وی با بیان اینکه آمادگی کامل را برای مقابله با پیک تابستان را داریم ، ادامه داد : برای گذر از پیک تابستان تجهیزات مورد نیاز خریداری شده ، تفاهم نامه با مشترکین دیماندی و اداری را درنظر داریم و نیز  مکاتبات مورد نیاز برای تصمیم گیری‌های کلان در حال انجام است.

خدری با اشاره به اقدامات مورد نیاز برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۰ ، گفت : اقدامات مختلفی نظیر احداث رینگ بین خطوط ، اصلاح و بهینه سازی شبکه ، تعویض پایه های فرسوده روستایی و شهری ، نصب ترانس های کمکی ، تخصیص اجناس مورد نیاز و مواردی از این قبیل در نظر گرفته شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با تاکید بر این که همکاری مطلوب  مردم برای جلوگیری از خاموشی‌ها ضروری است ، گفت : علاوه بر کاهش بارندگی‌ها، به دلیل قرار گرفتن در شرایط کرونایی و گرمای هوا از امروز شاهد افزایش مصرف برق هستیم.

خدری در توصیه به شهروندان خاطر نشان کرد : شهروندان استفاده از وسایل پرمصرف را به ساعات غیرپیک منتقل کنند در غیر این صورت ممکن است شبکه برق دچار خاموشی ناخواسته ‌شود.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف پیک بار برق و همکاری تمامی دستگاه‌های اداری استان جهت عبور از این پیک در تابستان امسال اظهار داشت : دستگاه های اداری وشهرک‌های صنعتی  سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهکارهای ساده‌ می توانند مصرف برق در دستگاه ها و شرکت‌ها  را مدیریت کنند ،  همکاری تمامی ادارات وصنایع استان جهت عبور از پیک بار تابستان ضروری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: از مردم  همیشه همراه استان انتظار می رود با هر اقدامی که باعث رعایت الگو مصرف برق  می شود، حتی تنها با خاموش کردن کلید یک لامپ غیرضروری و راهکارهای ساده دیگر صنعت برق کشور را یاری کنند.

خوزستان دارای یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.