×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در خوزستان

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: واکسیناسیون بیماران خاص از دو سه روز پیش شروع شده است؛ واکسیناسیون بیماران ام‌اس، تالاسمی ماژور و هموفیلی شروع شده بود و از روز یکشنبه نیز واکسیناسیون بیماران سرطانی شروع شد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون بیماران سرطانی در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: با توجه به اینکه واکسیناسیون این بیماران به صورت فراخوان عمومی نیست، با مدارکی که در اختیار داریم با آن‌ها تماس خواهیم گرفت و به نوبت آن‌ها را دعوت می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از روز دوشنبه واکسیناسیون سالمندان بالای ٨٠ سال در همه مراکز ما شروع خواهد شد و همه آن‌ها پرونده الکترونیکی سلامت دارند. حدود ٣١ هزار نفر در حوزه دانشگاه جندی شاپور اهواز و ۴ هزار نفر نیز در حوزه سایر دانشکده‌های استان خوزستان پرونده دارند.

وی تصریح کرد: پرونده همه افراد بالای ٨٠ سال در خانه‌های بهداشت وجود دارد که با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد و از آن‌ها دعوت می‌شود و در چند روز همه این افراد را واکسیناسیون خواهیم کرد.

ابول‌نژادیان با بیان اینکه شماره تماس افراد در بهداشت محلات وجود دارد، افزود: سامانه ما به سامانه ثبت احوال متصل است؛ برخی از شهروندان پرونده الکترونیک سلامت تشکیل داده‌اند و برای برخی نیز این پرونده تشکیل نشده است اما نام‌شان وجود دارد که با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد و از آن‌ها برای تکمیل پرونده‌شان دعوت می‌شود و واکسیناسیون آن‌ها را انجام خواهیم داد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: افراد هنگام مراجعه باید به منظور شناسایی، کارت ملی همراه خود داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.