×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بحران افزایش بیماران در خوزستان بعد از عید فطر / دست التماس ما به سمت مردم است

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی اظهار کرد: شهروندان در خودداری از برگزاری مراسم‌های شادی و عزا باید همکاری بیشتری با ما داشته باشند. از طرف دیگر، با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان، انتظار داریم اگر مراسمی در مساجد برگزار می‌شود با حداقل جمعیت و با رعایت حداکثر دستورالعمل‌های بهداشتی باشد تا در خصوص مساجد و مراسم در ماه مبارک رمضان مدیریت خوبی را داشته باشیم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان ممکن است دید و بازدیدها و رسوماتی که در این ماه در اقوام مختلف وجود دارد را شاهد باشیم؛ انتظار داریم مردم همکاری لازم را داشته باشند تا در وضعیت شیوع بیماری، فضای ملتهبی ایجاد نشود.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: اینکه پیک سوم بیماری در استان خوزستان بیش از سه ماه طول کشیده است، نتیجه دید و بازدیدهای دو هفته تعطیلات عید نوروز بوده است.

وی بیان کرد: اگر نتوانیم بار مراجعات را کنترل کنیم و تراکم جمعیت، به تراکم جمعیت عید فطر و اواخر ماه مبارک رمضان گره بخورد، فاجعه‌ای رخ خواهد داد که قابل کنترل نیست.

احمدی‌بلوطکی افزود: از شهروندان می‌خواهیم که یک بار برای همیشه از عادی‌انگاری اوضاع خارج شوند و با جدیت تمام، دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: ادارات و سازمان‌ها که در یک سال گذشته با تمام توان پای کار بوده‌اند، در یک ماه آینده با جدیت بیشتری در خصوص فعالیت یک‌سوم ادارات اقدام کنند و تذکرات و توصیه‌های لازم را بدهند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: نگرانی‌های ما در این روزها جدی‌تر است زیرا با بحرانی برای روزهای بعد از عید فطر و افزایش بیماران روبه‌رو هستیم و در این شرایط، دست خواهش و التماس ما اول به سمت مردم می‌رود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.