×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تزریق واکسن خارج از نوبت به مدیران عمل زشتی است/با مدیران خاطی برخورد می‌شود

قاسم سلیمانی استاندار خوزستان در گفت‌وگوی تلویزونی اظهار کرد: تزریق واکسیناسیون به مدیران خارج از نوبت عمل زشتی است و با توجه به دستور رییس جمهور و معاون اول وی با مدیران خاطی بر خورد خواهد شد.

بنا بر این گزارش، محمد رضا ایزدی رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز نیز امروز گفت: شورای شهر اهواز بعد از دریافت پاسخ استعلام مرکز بهداشت شرق اهواز در هفته آینده، درباره واکسن زدن شهردار اهواز تصمیم گیری می‌کند.

وی عنوان کرد: این کمیسیون ظهر چهارشنبه با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد اما شهردار به رغم دعوت، در این نشست حاضر نشد و در تماس تلفنی اعلام کرد که به دلیل جلسه دیگری نمی‌تواند در نشست کمیسیون حضور یابد.

واکنش مقامات ارشد دولت

در پی انتشار خبر سوءاستفاده شهرداران اهواز و آبادان از سهمیه واکسن غسال‌ها، حسن روحانی رئیس جمهور اظهار کرد: چند نفری از شهرداری‌های چند نقطه تخلف کرده و از واکسن استفاده کردند. با متخلفان استفاده از واکسن کرونا به شدت برخورد می‌کنیم و پرونده آنها تشکیل و به قوه قضاییه ارسال می‌شود.

همچنین معاون اول رئیس جمهور هم خواستار برکناری سوء‌استفاده کنندگان شد و گفت: هر مدیری در هر رده‌ای خارج از روال و برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با سوءاستفاده از فرصت دیگران واکسن بزند، صلاحیت مدیریت ندارد و به اعتماد عمومی خسارت زده است و به سرعت باید از مسئولیت کنار گذاشته شود.

 عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز هم خبر تزریق واکسن از سوی شهردار را تایید کرد ؛ موسی پور عضو شورای شهر اهواز نیز پیش از این گفته بود: شبکه بهداشت روشن کنند چگونه ممکن است دفتر نوشادی شهردار اهواز با یک پاکبان اشتباه گرفته شود؟!

همچنین لطفعلی زاده یک عضو دیگر شورای شهر اهواز خواستار عزل و برخورد قضایی با نوشادی شهردار اهواز به علت سوءاستفاده از واکسن کرونای غسال‌ها شد.

سخنگوی وزارت بهداشت نیز در واکنش به تخلف شهردار اهواز و آبادان به دلیل استفاده از واکسن پاکبان ها گفت: درخواست وزارت بهداشت این است که این افراد به مراجع قانونی معرفی شوند.

ورود دستگاه قضا به پرونده تخلف شهرداران اهواز و آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس، دادستان عمومی مرکز خوزستان نیز از تشکیل پرونده قضایی برای تخلف شهرداران اهواز و آبادان خبر داد و گفت تا حصول نتیجه از این تخلف چشم پوشی نمی‌کنیم.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.