×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
چرا قیمت‌های مصوب مرغ، عملی نمی‌شوند؟

سید اصغر حسینی‌بهارانچی با اشاره به کمبود اخیر مرغ در بازار، اظهار کرد: این کمبود در کل کشور به وجود آمده است و صرفاً مختص به اهواز نیست؛ نیاز مرغ در استان خوزستان روزانه ۶۰۰ تا ۵۰۰ تن است که از این میزان، بیشتر از ٢٧٠ تن در خوزستان توزیع نمی‌شود.

وی گفت: معضل توزیع مرغ به میزان کم، باعث به وجود آمدن دست‌های آلوده در بازار شده و موجب شده است که مرغ به صورت مناسب به دست مردم نرسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز افزود: فضای بازار مرغ بسیار آلوده است؛ باید تصمیمی اصولی و اساسی برای مرغ گرفته شود تا دیگر شاهد این موضوعات در بازار نباشیم.

حسینی‌بهارانچی با اشاره به قیمت مرغ در بازار اهواز تصریح کرد: قیمت مصوب‌شده برای مرغ زنده هر کیلوگرم ١٧ هزار و ١٠٠ تومان و برای مرغ کشتار روز هر کیلوگرم ٢۴ هزار و ٩٠٠ تومان اعلام شده است اما این قیمت‌ها تا حدودی عملی نمی‌شوند.

وی افزود: سینه مرغ در بعضی از نقاط اهواز تا هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان و یا بیشتر فروخته شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز درباره راه حل بهبود وضعیت مرغ در بازار گفت: مرغ منجمد در کشور ما فراوانی ندارد؛ باید مرغ منجمد به میزان زیاد به کشور وارد شود و با این واردات می‌توان تا حد زیادی، بازار را از آشفتگی خارج کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.