×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
مشتریان بزرگ خوزستان، مرغ حواله‌ای دریافت می‌کنند

قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که یکشنبه شب برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه، وضعیت مرغداری‌ها، میزان تولید و چگونگی توزیع مرغ بررسی شد. روزانه تقریبا ۲۰۰ تن مرغ در خوزستان کشتار می‌شود و  مقرر شده است روزانه ۷۵ تن مرغ نیز از استان‌های لرستان، ایلام و بوشهر به سهمیه استان خوزستان اضافه شود.

وی افزود: مقرر است روزانه ۲۰ تا ۳۰ تن مرغ منجمد نیز در استان خوزستان توزیع شود و در مجموع روزانه حدود ۳۰۰ تن مرغ در خوزستان توزیع می‌شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شده است مشتریان خاص مرغ در خوزستان مانند شرکت‌ها و موسسات بزرگی که مصرف مرغ زیادی دارند، حواله‌ای دریافت و به استان‌های معین مراجعه و مرغ خریداری کنند تا مرغی که در کشتارگاه‌ها وجود دارد به دست مصرف‌کننده برسد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی برای نظارت بر توزیع مرغ گفت: این کارگروه بر مجموعه وسایل حمل و نقلی که مرغ را حمل می‌کنند، نظارت خواهد داشت و دستگاه‌های نظارتی نیز بر توزیع مرغ نظارت می‌کنند تا مرغ به دست مردم برسد.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه در خصوص تامین کالای اساسی هیچگونه کمبودی در استان خوزستان وجود ندارد، گفت: خوشبختانه شکر، برنج و روغن به اندازه کافی در بازار استان خوزستان وجود دارد و مشکلات استان‌های دیگر را نداریم اما دو نرخی بودن شکر در بخش مصرف خانوار و صنف و صنعت وجود دارد که باید پیگیری شود.

وی افزود: ذخایر روغن و برنج در استان خوزستان مناسب است و در صورت نیاز، سازمان صمت خوزستان از این ذخایر استفاده می‌کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.