×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشوق‌های خوبی برای اصناف خوزستان درنظر گرفته شده است

 قاسم سلیمانی دشتکی استاندار در جلسه با صاحبان اصناف و اتحادیه‌ها اظهار کرد: توجه اصناف به رعایت محدودیت‌ها موجب می‌شود مردم نیز تحت تاثیر قرار گرفته و به پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند.

وی افزود: من حامی بازاریان و اصناف هستم و در جلسات مدیریت کرونا، گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و… تاکید جدی بر حضور آن‌ها در جلسات داشته‌ام تا نقطه نظرات خود را بیان کنند.

استاندار خوزستان با تاکید بر حمایت از اصناف و پیگیری مشکلات آن‌ها گفت: من کاملا بر بازار اشراف دارم، کرونا شرایطی را برای ما ایجاد کرده که محدودیت‌هایی را بر اصناف اعمال کرده است ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم فشار به بازار وارد شود اما انتظار داریم اصناف خودشان نسبت به رعایت محدودیت‌ها توجه ویژه داشته باشند‌.

وی با تاکید بر دریافت مشوق برای اصناف خوزستان ادامه داد: مشوق‌های خوبی برای خوزستان به تصویب رسیده که برای اجرایی شدن آن‌ها همه بانک‌ها و دستگاه‌ها را به خط کرده‌ام.

قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: وقتی برای پیشگیری از کرونا و مدیریت آن اعلام می‌شود که اصناف تعطیل شوند منطور این نیست که عامل شیوع کرونا اصناف هستد بلکه با توجه به جو روانی که باز بودن اصناف ایجاد میکنند باید برخی محدودیت‌ها را رعایت کنیم تا انشالله از این وضعیت عبور کنیم‌.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.