×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تشدید و توسعه نظارت بر تعاونی های مسکن خوزستان

ارسلان غمگین بیان کرد: نظارت بر تعاونی های مسکن با تشکیل چهار تیم نظارتی خبره با همکاری دستگاههای نظارتی ذیصلاح در خوزستان تشدید می شود.

وی گفت: فعالیت تمام مدیران تعاونی های مسکن استان زیر ذره بین این هیات های نظارتی است که در صورت احراز هرگونه تخلف در شرکت مراتب با هماهنگی دادگستری تشکیل پرونده خواهد شد.

غمگین افزود: از همکاری تمام دستگاههای نظارتی ، برای شناسایی و در صورت وجود تخلف ، پاکسازی این بخش از تخلفات مالی در حوزه مسکن که بسیار مهم است ، استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه تیم های منتخب نظارتی حوزه تعاون آموزش های لازم برای رسیدگی به پرونده های تعاونی های مسکن را کسب کرده اند، اظهار داشت: نظارت بر قراردادها در پروژه ها، نحوه پرداخت وجوه اعضا به مجریان پروژه ها، بررسی تعهدات مدیران تعاونی ها به اعضا و بررسی تمام پرداخت ها از حساب تعاونی ها از اولویت های رسیدگی توسط هیات های نظارتی است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان ضمن رد هرگونه کوتاهی در پاسخگویی به هیات های نظارت بر تعاونی ها ، ادامه داد: به استناد بند۵ماده ٣۶ آیین نامه اجرایی قانون تعاون، مدیران شرکتهای تعاونی مکلف به ارائه اطلاعات و مدارک قانونی خود به بازرسان اعزامی بخش تعاون هستند و در صورت عدم همکاری تخلف آنها به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

غمگین با توصیه جدی به مدیران تعاونی ها برای توجه به شفافیت هزینه ها، ایفای تعهدات قانونی خود و شفافیت در قراردادهای تعهدآور افزود: همه فعالیت های تعاونی های مسکن تحت نظر خواهد بود و از کوچکترین انحرافی در اداره امور شرکت توسط مدیران تعاونی ها چشم پوشی نمی کنیم و برای ایفای حقوق مردم با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از برنامه های راهبردی مدیریت تعاون استان که باعث توسعه نظارت ها شده است ابراز خرسندی کرد و گفت: تیم ستادی حوزه تعاون با برنامه جدی وارد عرصه نظارت شده که امید است درسال جدید شاهد پاکسازی مدیران احیانا نابلد و ناکارآمد پس از شناسایی در حوزه تعاونی های مسکن باشیم.

در خوزستان ۵هزار تعاونی فعال وجود دارد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.