×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
مراجعه به مراکز بهداشتی اهواز همچنان افزایشی است

دکتر مهران احمدی بلوطکی بیان کرد: روزانه حدود ۲ هزار تست رپید و ۵۰۰ تست پی سی آر در منطقه غرب اهواز انجام می‌شود که با جمع تست‌های منطقه شرق اهواز، این تعداد روزانه به پنج هزار تست می‌رسد.

ی درباره کیت‌های تشخیصی گفت: تا ۱۰ روز پیش، تنها خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی بود و تمام امکانات به این استان سرریز می‌شد ولی اکنون کل کشور در وضعیت خطر قرار دارد و طبیعی است کیت‌ها بین کل شهرها تقسیم می‌شود اما در کل هیچ مشکلی در زمینه کیت تشخیصی نداریم.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز در خصوص طرح واکسیناسیون در اهواز نیز بیان کرد:هم اکنون واکسیناسیون برخی از گروه‌های هدف مثل پزشکان بالای ۵۰ سال، سرای سالمندان و بیماران خاص طبق سهمیه وزارت بهداشت در حال انجام است و برخی از گروه‌ها دوز دوم واکسن را دریافت کردند.

وی به واکسینه شدن ۸۰ کارورز پرستاری و مامایی در اهواز خبر داد و گفت: در مراحل بعدی تعداد بیشتری از کارورزان و دیگر گروه‌های هدفی که وزارت بهداشت تعریف می‌کند واکسینه می‌شوند.

احمدی بلوطکی گفت: از مجموع ۷۰۰ نفر کادر درمانی در مرکز بهداشت غرب اهواز، ۷۰ درصد آنها واکسینه شدند در حالی که نیاز است تمام تیم‌های نظارتی و بهداشت محیط این مرکز واکسینه شوند.

هم اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و ۹ شهرستان نارنجی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.