×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استاندار: دانشگاه علوم پزشکی از پارک شهربازی اهواز شکایت کند

قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: متاسفانه پارک شهربازی اهواز بدون توجه به پروتکل های بهداشتی، روز گذشته اقدام به فعالیت کرد که این موضوع خلاف دستورالعمل های بهداشتی است.

وی افزود: ظاهرا برق پارک، شب گذشته قطع شد که عوامل پارک شیشه های اداره برق را شکستند و با پرسنل آن درگیر شدند که به شدت با این موضوع برخورد می کنیم و با هماهنگی دادستانی باید حکم بازداشت این عوامل صادر شود.

استاندار خوزستان گفت: اکنون در شرایط قرمز به سر می بریم لذا از مردم و مسئولان انتظار داریم که برای کنترل بیماری به ما کمک کنند و قطعا با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هر گونه دستورالعملی در رابطه با کرونا باید به رییس قرارگاه و ستاد کرونا آن شهرستان ابلاغ شود افزود: مصوبات ستاد کرونا استان باید به روز باشد تا جواب لازم را دریافت کنیم در غیر این صورت به مردم فشار وارد می شود.

استاندار خوزستان گفت: بسته های معیشتی باید تنها از طریق قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان در بین مردم توزیع شود زیرا ممکن است دوباره کاری شود و یک خانوار چندین بسته دریافت کند.

وی عنوان کرد: همچنین لازم است که شرکت ها در زمینه خودرویی به قرارگاه کمک کنند و وسایل نقلیه خود را در اختیار قرارگاه ستاد کرونا استان قرار دهند.

استاندار خوزستان گفت:  محدودیت های کرونایی منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک زدن است که انتظار داریم مردم در این مدت ۱۰ روزه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.