×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بازخواست مدیران در صورت حل نشدن مشکلات خوزستان

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به عدم ابلاغ برخی مصوبات ستاد استانی به دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: کارها به ویژه کارهای مربوط به کرونا نباید تابع بروکراسی باشند و اگر قرار است دستورالعملی ابلاغ شود باید همان روز این کار انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از سهل‌انگاری در اجرای کارها، افزود: بسته حمایتی برای افراد آسیب‌دیده در پیک سوم بیماری، از ۴ فروردین‌ماه ابلاغ شده اما تا امروز هنوز کارها پیش نرفته است. اگر قرار است چیزی ابلاغ شود و ما سهل‌انگاری کنیم نباید دیگر مسائل را از چشم مردم ببینیم. تأکید می‌کنم اگر امروز چیزی تصویب می‌شود تا بعد از ظهر باید ابلاغ شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: به این شکل نمی‌شود حکومت‌داری کرد یا بیماری را مدیریت کرد. مردم از بروکراسی اداری ناراحت هستند و اگر قرار است کار مردم را به موقع انجام ندهیم یا بی‌عدالتی کنیم، مردم بیشتر ناراحت می‌شوند و این شیوه، شیوه حکومت‌داری اسلامی نیست.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به وجود مشکل در یکی از سامانه‌های ادارات خوزستان برای ثبت نام به منظور دریافت بسته حمایتی، ادامه داد: اگر مسئولی می‌بیند که در کارها مشکلی وجود دارد باید سریعاً مشکل را حل کند. کار انقلابی این‌گونه نیست و در کار انقلابی باید دستگاه‌های انقلابی سریعاً گره‌ها را باز کنند. اگر تابع بروکراسی و نامه‌نگاری‌های اداری باشند، نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود. در صورتی که مساله حل نشود مدیر را بازخواست و آن را در تلویزیون اعلام می‌کنم.

استاندار خوزستان بیان کرد: همه کارها به نیروی انتظامی برنمی‌گردد و فرماندار، مسئول هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی است و باید دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز پای کار بیایند زیرا بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، بسیج و یا هر ارگان دیگری نمی‌تواند کار را به تنهایی پیش ببرد.

وی در خصوص برگزاری مراسم مذهبی در ماه رمضان، بیان کرد: در ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه نحوه برگزاری آیین‌های مذهبی در نقاط قرمز و نارنجی به ویژه برای شب‌های احیا بحث شد و قرار شد این آیین‌ها در مکان‌های باز انجام شود. در خوزستان نیز متولیان تمهیدات لازم، در مورد چگونگی برگزاری مراسم تصمیم‌گیری کنند.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: فعالیت اتوبوسرانی نیز به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد بود. فعالیت تاکسی‌ها نیز با ظرفیت سه مسافر انجام خواهد شد. بخش مسافری مرزهای شلمچه و چذابه به مدت ۱۰ روز بسته خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم توزیع ماسک رایگان در مناطق قرمز گفت: مصوبات ستاد استانی کرونا باید به‌روز باشد در غیر این صورت مردم ناراحت می‌شوند.

 

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.