×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۵ شهر خوزستان در وضعیت قرمز/ شرایط کرونا در اهواز ثابت است

فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری در استان خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای شمالی و شرقی خوزستان بیشترین گرفتاری را با ویروس کرونا دارند؛ در شهرهای دزفول، اندیمشک، شوش، شوشتر و در شرق استان نیز شهرستان بهبهان عمده درگیری‌ها با بیماری وجود دارد.

وی با بیان اینکه در جنوب استان خوزستان نیز شهر آبادان درگیر است اما خرمشهر و شادگان وضعیت بهتری نسبت به آبادان دارند، ادامه داد: وضعیت بیماری در اهواز نیز فعلا ثابت است و افزایشی نبوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی ۱۰ روزه سراسری در کشور تصریح کرد: در اعمال رنگ‌بندی فعلی، ١۵ شهر خوزستان در وضعیت قرمز و چند شهر دیگر در وضعیت نارنجی قرار دارند و بنابراین این محدودیت‌ها شامل استان خوزستان نیز می‌شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان یادآور شد: اعمال محدودیت‌های حداکثری در گروه‌های شغلی ٢، ٣ و ۴ طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به مدت ١٠ روز در این شهرها اعمال خواهد شد و تصمیمات جدیدی نیز در ستاد استانی که به ریاست استاندار خوزستان برگزار می‌شود، خواهیم گرفت و پس از آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.