×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
موردی از کرونای برزیلی در خوزستان مشاهده نشده است/ ۹ شهر خوزستان قرمز هستند

ولی الله حیاتی روز سه شنبه در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا  در استانداری خوزستان اظهار کرد: ۹ شهر استان در وضعیت قرمز کرونا، ۹ شهر  در وضعیت نارنجی کرونا و مابقی شهرها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

وی تاکید کرد: از هم استانی‌های شریف تقاضا می‌کنم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در سرلوحه  امور خود قرار دهند و استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات را جدی تلقی کنند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به وضعیت ساعات اداری در استان خوزستان بیان کرد: ساعات کاری ادارات تا آغاز ماه مبارک رمضان به صورت فعلی خواهد بود و در ماه مبارک رمضان با توجه به نظر ستاد ملی کرونا راجع به  ساعات اداری در ماه رمضان تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به این که همه مرزهای زمینی و دریایی استان به منظور مقابله با کرونا تحت کنترل شدید هستند ادامه داد: در بندر امام خمینی(ره) نیز این کنترل‌ها به جد صورت می‌گیرد  و در حال حاضر موردی از کرونای برزیلی در استان مشاهده نشده است.

حیاتی با اشاره به برگزاری اجتماعات در استان عنوان کرد: هر گونه  اجتماع در استان در شرایط کنونی برخلاف پروتکل‌های بهداشتی است و تذکرات لازم به کسانی که توجه لازم را در این زمینه نداشتند داده شده است.

 

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.