×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
هیات‌های بازرسی انتخابات خوزستان آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند

رسول امیری بیان کرد: به منظور ارتقای سطح دانش و توان هیات های بازرسی انتخابات استان خوزستان دوره آموزشی و توجیهی با محوریت برگزاری انتخاباتی سالم و رعایت اصل بی طرفی و امانت داری اعضای بازرسی انتخابات و به منظور فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌ رو برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به ضرورت اشراف داشتن اعضای هیأت بازرسی به شرح وظایف خود و بازرسان زیرمجموعه در این دوره تلاش می شود مباحث ضروری اعم از شرح وظایف هیات بازرسی،نحوه استفاده از سامانه جامع انتخابات، روند اجرای انتخابات ، نحوه رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی، نحوه پیشگیری از وقوع تخلف انتخاباتی، تکالیف بازرسان شعب و آنچه که یک بازرس انتخابات باید بداند آموزش داده شود .

براساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر از ۲ تا ۲۶ اسفند همزمان با سراسر کشور در خوزستان انجام شد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهار هزار و ۳۵۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در خوزستان ثبت نام کردند.

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار شده بود.

۱۶ هزار و ۹۱۳ نفر در خوزستان برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در خوزستان داوطلب شده بودند، که چهار هزار و ۵۵ نفر برای انتخابات شورای شهر و ۱۲ هزار و ۸۵۸ نفر نیز برای شورای روستاها ثبت نام کرده بودند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.