×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اجاره فضاهای شهر اهواز به دستفروشان توسط اراذل و اوباش

ابراهیم نوشادی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: شهر اهواز، بسیار بی‌نظم است و این بی‌نظمی این مفهوم را به شهروند منتقل می‌کند که هر کسی زور زیادتری دارد، می‌تواند به فضای عمومی جامعه تجاوز کند.

وی افزود: این وضعیت در کوتاه مدت و بلندمدت اثرات منفی بر شهر خواهد گذاشت و باید این مساله در دستور کار متولیان استان خوزستان قرار بگیرد.

شهردار منتخب اهواز تصریح کرد: ما با دستفروش مشکلی نداریم زیرا آخرین مرحله کسب رزق حلال، دستفروشی است. ما با یک سری افراد مشکل داریم که دستفروش نیستند و به نوعی، اراذل و اوباش هستند و فضاها را اجاره می‌دهند.

وی بیان کرد: ساماندهی دستفروشان وظیفه شهرداری است و در این راستا، فضاهایی تعیین شده است. برای ساماندهی دستفروشان مرکز شهر نیز دو نقطه در نظر گرفته شده است البته برای انتقال دستفروشان نیست؛ اما وظیفه شهرداری، درگیری با اراذل و اوباش نیست و باید امنیت همکاران ما تامین شود.

نوشادی افزود: در هسته مرکزی شهر اهواز، یک هزار و ۸۰۰ دست فروش داریم که این تعداد، ۴۸ درصد جمعیت دستفروشان هستند و اکثرا از روستاهای اطراف و نقاط حاشیه‌نشین می‌آیند و دستفروشی می‌کنند که باید ساماندهی شوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.