×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار خوزستان:احزاب برای انتخابات پیش‌رو با برنامه و ایده حرکت کنند

قاسم سلیمانی‌دشتکی شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی با احزاب خوزستان اظهار داشت: استان خوزستان با وجود اقوام مختلف به تنهایی یک کشور است و با توجه به داشتن فرهنگ غنی نیازمند این است که در انتخابات پیش رو تحرک قوی داشته باشد.

وی  افزود: از یک سو درگیر یک جنگ اقتصادی بزرگ هستیم و از سوی دیگر آثار و عواقب شدید کرونایی در کشور بر تمامی مسایل سیاسی، فرهنگی اجتماعی، اشتغال، معیشت و… سایه انداخته است.

استاندار خوزستان با تاکید بر این که با توجه به وضعیت فعلی کشور باید شرایط دولت را درک کرد گفت:  کسانی که به نظام و تمامیت ارضی کشور علاقه دارند  باید تلاش کنند به دولت فشار نیاورند بلکه دست به دست هم دهیم  تا مشکلات را برطرف کنیم.

سلیمانی تاکید کرد: مردم  به نظام علاقمند هستند و قطعا حافظان اصلی این نظام و کشور نیز خود مردم هستند و در این شرایط نیاز است به مردم دلگرمی بیشتری داده شود.

وی ادامه داد: من پیش از این که یک مدیر اجرایی باشم فعال سیاسی بودم و در این حوزه  فعالیت بسیاری داشتم اما زمانی که به حوزه اجرایی وارد شدم  دیگر مسایل سیاسی را در سیستم اجرایی دخالت ندادم  و سعی کردم تمام توان خود را بر  مساله توسعه و زیرساخت ها معطوف کنم.

استاندار خوزستان توضیح داد: معتقدم  در هر دستگاهی نیروهای همان دستگاه باید رشد کنند، در انتصابات خود  وقتی ببینم کسانی انگیزه دارند و کار می‌کنند آن‌ها را تغییر نمی‌دهم و اگر بنا باشد کسی را در سیستم خودم تغییر بدهم جایگزین آن را  از همان دستگاه انتخاب می‌کنم و اگر نیاز باشد کسی از بیرون وارد سیستم شود شرایط قانون را برای آن لحاظ می‌کنم.

وی  تصریح کرد: تلاش ما این است در توسعه استان و اعتبارات، توازن  منطقی به طور کامل رعایت شود.

وی گفت: مبنای  کار ما  باید سند آمایش سرزمین و سند  منطقه ای باشد تا بتوانیم بهتر و بهینه‌تر اعتبارات و امکانات را به مناطق با رعایت عدالت، توازن و رعایت سایر شرایط سوق دهیم.

سلیمانی گفت: در توزیع اعتبارات باید توازن  و عدالت رعایت شود و سعی می‌کنیم ردیف های مختلف را متوازن توزیع کنیم تا توزان در توزیع ردیف‌ها ایجاد شود و اگر تخصیص داده شد شهرستان‌ها در این زمینه ضرر نکنند.

در این نشست دبیران  و روسای ۴۶ حزب اصولگرا، اصلاح طلب، معتدل، مستقل و … حضور داشتند و پیرامون مسایل مختلف استان و موضوعاتی اعم از اشتغال، وضعیت معیشت، چگونگی انتصابات، اعتبارات، انتخابات و … بحث و تبادل نظر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.