×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ممانعت از برگزاری مراسم ترحیم در شرایط کرونایی خوزستان ضروری است

حجت‌الاسلام و المسلمین صادق مرادی در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان اظهار داشت: نقش فرمانداران و هماهنگی آنها با دستگاه قضا و نیروی انتظامی برای ممانعت از برگزاری مراسم مهم است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ عزاداری در خرمشهر گفت:اگر در این رابطه سریع‌تر اقدام می‌شد شاهد تجمع چند هزار نفری نبودیم.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: در شهرستان شوش نیز شاهد مراسم ترحیم با جمعیت چند هزار نفری بودیم در حالی که اگر مدیریت بهتری صورت می گرفت این تجمع شکل نمی گرفت.

وی در ادامه به فعالیت طلاب جهادی در بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: نقش طلاب جهادی در بیمارستان‌ها بسیار موثر است لذا انتظار داریم واکسیناسیون این افراد در اولویت قرار گیرد.

مرادی همچنین در خصوص سفر رییس قوه قضاییه به خوزستان گفت: احتمال سفر رییس قوه قضاییه در چند هفته آینده به خوزستان وجود دارد که در حال هماهنگی هستیم.

در ادامه عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب اهواز نیز در خصوص برگزاری مراسم ترحیم و سوگواری با جمعیت چند هزار نفری گفت: اگر بنا باشد جنازه متوفی را تحویل ندهیم باید نیروی انتظامی در محل مستقر شود تا صاحبان عزا با ما درگیر نشوند.

در حال حاضر پنج شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۱۳ شهرستان نارنجی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.