×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
ورود دستگاه قضای خوزستان به مانع‌زدایی از تولید

حجت‌الاسلام صادق مرادی، رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: امروز برحسب فرمایش مقام معظم رهبری در بحث شعار سال جدید در یکی از شهرک‌های صنعتی اهواز حضور پیدا کردیم.

رییس کل دادگستری خوزستان در تشریح وظیفه قوه قضاییه با توجه به شعار سال جدید عنوان کرد: مانع‌زدایی بخش مربوط به قوه قضاییه است و یکی از مواردی که باعث دلگرمی اصحاب اقتصادی و صنعتی می‌شود همین برداشتن موانع است.

وی افزود: ما نیز به عنوان دستگاه قضا وظیفه داریم که برحسب این دستور حتما اقدام کنیم.

مرادی بیان کرد: طی بازدید میدانی که داشتیم برخی از موارد مشهود بود که اعلام کردیم به صورت مکتوب و جهت بررسی در اختیار ما قرار دهند و در اولین فرصت دستورات لازم را خواهیم داد تا مواردی که مانع شده را مانع‌زدایی کنیم.

وی افزود: آن چیزی که باعث امنیت خاطر مردم می‌شود برخورد با این مفسدها و موانع است که انشالله در سالی که مقام معظم رهبری فرمودند دستگاه قضا نیز بتواند در این راستا قدم بردارد.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: مانع‌زدایی نیز بدون شنیدن از نزدیک حرف مردم و صنعتگر محقق نخواهد شد چرا که بعد از آن است که میتوان دستورات لازم را صادر کرد.

وی افزود: موارد متعددی را شاهد بودیم که با درایت و برنامه‌ریزی میتوان ده‌ها مجتمع که فعالیتشان متوقف شده را در استان راه‌اندازی کرد.

مرادی گفت: تصمیمات گرفته شده و انشالله با پیگیری‌های ما، عزیزان جهادی و مسؤولین استانی بتوانیم امسال در راستای رونق اقتصادی موانع را از پیش روی صنعتگران رنج کشیده برداریم.

رییس کل دادگستری خوزستان ضمن تاکید بر لزوم قطع شدن دست سواستفاده کنندگان عنوان کرد: تلاش برای برقراری امنیت اقتصادی، موجب دلگرمی تولیدکنندگان می‌شود و یک قدم اساسی در رونق تولید، مبارزه با مانع‌هاست.

وی افزود: انشالله در سال جاری نیز با همت مسؤولین و کارگران شاهد افتتاح کارخانه‌جات در سطح ملی و بین‌المللی و با هدف رونق اقتصادی در سطح استان و کشور باشیم.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.