×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
تصمیم‌گیری دولت برای تعادل بین قیمت خرید گندم و نهاده‌های دامی

جواد وفابخش در حاشیه بازدید از مزارع کشاورزی دزفول و شوش اظهار کرد: امروز در راستای بازدید از مناطق عمده تولید کشاورزی کشور، فرصتی دست داد تا در استان خوزستان از شهرستان‌های دزفول و شوش بازدید کنیم.

وی افزود: مزارع گندم، کلزا و چغندر قند در این مناطق از وضعیت بسیار خوبی برخوردار هستند و خوشبختانه علی‌رغم اینکه بارندگی در سطح کشور و به خصوص در استان خوزستان دچار نقصان بوده است اما تولید تا این مرحله با کمترین خسارت از عوامل خسارت‌زا انجام شده است.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: کشاورزان زحمت کشیده‌اند و امیدواریم تولید بسیار خوبی در روزها و ماه‌های آینده از استان خوزستان برداشت کنیم.

وی در خصوص قیمت خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان افزود: خوشبختانه امسال شورای قیمت‌گذاری و سیاست‌گذاری، اقدامات خوبی انجام داد که با هماهنگی دولت برخی از این اقدامات در حال تکمیل است.

وفابخش گفت: در خصوص گندم و محصولات رقیب گندم به عنوان نهاده دامی، امیدواریم دولت در چند روز آینده تصمیماتی بگیرد که تعادل بین قیمت گندم و قیمت جو و ذرت و سایر نهاده‌های دامی برقرار شود و بتوانیم محصول گندم کشاورزان را برای خودکفایی کشور در تولید گندم و برای تامین نان کشور، در سیلوها داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.