×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
استاندار خوزستان: وعده‌های مدیران در استان را به جد پیگیری می‌کنیم

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان هفتکل در فرمانداری این شهرستان ضمن تاکید بر پیگیری وضعیت پروژه های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان های استان گفت: تاکنون مسائل بیست و چهار شهرستان از بیست و هشت شهرستان استان را به صورت جز به جز ب با حضور نمایندگان، فرمانداران و مسئولان استانی و شهرستانی بررسی کرده‌ام.

وی با اشاره به بازدید از شهرستان هفتکل گفت: شهرستان هفتکل از جمله شهرستان هایی است که برای بار دوم مشکلات و پروژه های آن بررسی می‌شود که یک بار در مرکز استان و امروز در خود شهرستان به بررسی مسائل آن پرداختیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: عمده مسائلی که داشتند در ارتباط با آب شرب، آب کشاورزی، جاده ها، بیمارستان، ورزش و جوانان، منابع طبیعی بود.

وی اظهار داشت: اختلاف میان منابع طبیعی و مالکین سنتی مورد بررسی قرار گرفت و موارد بند به بند مرور شد و خواسته های فرماندار و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس نیز مطرح شد.

سلیمانی توضیح داد: در ارتباط با زمین ها و عرصه های مورد اختلاف منابع طبیعی و اهالی محلی قرار شد ماده ۵۶ احیا شود و حداکثر ظرف سه ماه آینده جلسات حل اختلاف برگزار شود و تا چند ماه آینده به نتیجه برسند.

وی تصریح کرد: در ارتباط با کشاورزی قرار شد در خصوص بندهای خاکی که منابع طبیعی در دست اجرا دارد میزان ذخیره آب این بندها را به جهاد کشاورزی اعلام نماید و جهاد کشاورزی ظرف یک ماه میزان زمین های قابل کشت و آب مورد نیاز را به سازمان آب و برق استان اعلام نماید و آب و برق نیز حداکثر ظرف یک و ماه نیم مجوزهای لازم را برای کشت پایین دست این بندهای خاکی صادر کند و جدول زمانی مناسبی برای این کار لحاظ نمودیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در ارتباط با جاده ها حدود سه کیلومتر ورودی است و قرار شد اگر قیر تامین شود حداکثر تا پایان خردادماه و اگر تامین قیر با تاخیر همراه بود حداکثر تا مرداد ماه انشاالله این جاده وصل شود و به جاده عمومی و دسترسی متصل شود.

وی بیان کرد: در مورد آب شرب برنامه ریزی داشتیم که تا پایان خردادماه آب شرب برخی روستاها و برخی پروژه ها و مجمتع ها انجام شود و دوباره تاکید کردیم در موعد مقرر پروژه ها انجام شود.

 

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.