×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
خوزستان هفته آینده میزبان معاون رییس جمهوری است

فاضل عبیات چهارشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهرستان خرمشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: همچنین معاون وزیر کشاورزی برای بررسی مشکلات طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در نشست آینده شورای کشاورزی استان تا ۲ هفته دیگر حضور خواهند یافت.

وی گفت: از رییس سازمان ملی زمین و مسکن نیز برای بررسی مشکلات پروژه های مسکن مهر استان دعوت شده و قرار شده در ماه جاری به خوزستان سفر کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: تعداد زیادی پروژه های مسکن مهر در استان ساخته شده اما بخش زیادی نیمه تمام مانده و برای ح مشکلات خانه های باقی مانده قرار هست این نشست برگزار شود.

وی گفت: ۴۲۳ واحد مسکن مهر ناتمام در خرمشهر وجود دارد اما شرایط تکمیل ساخت و تحویل آن ها ایجاد شده است و در تلاشیم که هر چه زودتر مشکلات آن ها نیز برطرف شود.

عبیات در ادامه با اشاره به جلسه امروز بررسی مشکلات شهرستان خرمشهر بیان کرد: تصفیه خانه آب خرمشهر تا چهار ماه آینده راه اندازی خواهد داشت و با ورود آن به مدار، ۷۰ هزار مترمکعب آب به ظرفیت آب شرب خرمشهر اضافه می شود و تامین آب آشامیدنی در مجموع به ۱۷۰ هزار مترمکعب در روز خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی شهرستان خرمشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه فصل توزیع اعتبارات شهرستانی تا ۲ ماه آینده فرا می رسد ، تخصصیص اعتبارات با رویکرد جدیدی در استان انجام خواهد شد.

 

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.