×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حضور پای صندوق‌های رای، یکپارچگی کشور را تضمین می‌کند

قاسم سلیمانی‌دشتکی در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات استان ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج)، اظهار کرد: جلسه مهمی امروز با حضور فرمانداران ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاها و ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه تبادل نظارتی صورت گرفت و تعدادی از فرمانداران، بخش نظارت شورای نگهبان و انتخابات شورا اظهارنظر کردند. رئیس ستاد انتخابات نیز آمار و ارقام ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا را اعلام کرد.

وی افزود: تلاش شد که به همه تاکید شود، ما به دنبال برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری، ایجاد رقابت، شور و شوق و با حفظ امنیت هستیم.

استاندار خوزستان با تاکید بر پیروی از قانون، تصریح کرد: برای بررسی صلاحیت و روند اجرای انتخابات باید از قانون پیروی کرد. اگر نظری در ارتباط با رد و تایید افراد است، باید دقیقا متناسب با اسناد قانونی باشد.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: در این جلسه تاکید شد افرادی که در انتخابات نقش دارند، مانند فرمانداران، اعضای هیات‌های اجرایی، هیات‌های نظارت، نمایندگان فرمانداران، بازرسان و اعضای صندوق‌ها، به هیچ وجه حق تبلیغ به نفع یا علیه کسی نخواهند داشت. همچنین تصویب و تاکید شد که دستگاه‌های اداری به هیچ عنوان با استفاده از امکانات دولتی حق تبلیغ به نفع یا ضرر کسی نخواهند داشت و جرم محسوب خواهد شد و هم مسئولان انتخابات و هم دستگاه قضا برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به نقش فعالان سیاسی اجتماعی، گفت: تاکید شد که سعی کنیم، فعالان سیاسی اجتماعی و نهادهای مردمی را فعال کنیم تا مردم را تشویق کنند. انقلاب برای مردم است، خود مردم شهید و جانباز دادند و خون‌بهای انقلاب، از صدها هزار شهید و جانباز است که نتیجه آن استحکام نظامی است که خود به وجود آوردند. این مساله یکپارچگی ملی را می‌رساند. هر وقت مردم در صحنه حضور داشتند، طمع دشمن برطرف شده و هر وقت مردم در صحنه نباشند، دشمن ایجاد مشکل را برای کشور و مردم در سر می‌پروراند.

استاندار خوزستان ضمن درخواست از مردم برای شرکت در انتخابات، یادآور شد: ممکن است بر اثر تحریم ها و جنگ اقتصادی سخت اخیر، مردم دچار مشکلاتی شوند که از این بابت خودمان هم ناراحتیم و دست به هرکاری می‌زنیم تا مشکلات کمتر شود. امیدواریم شر و بلای تحریم‌ها و کرونا امسال از سر مردم کمتر شود. از مردم تقاضا می‌کنم که با خود قهر نکنند زیرا نظام از مردم است و کسی از فرزند خود قهر نمی‌کند. از مردم خواهش می‌کنم به پای صندوق های رای بیایند و با حضور خود، یکپارچگی کشور را تضمین و نظام را تقویت کنند. امیدواریم شاهد انتخابات پرشور باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.