×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
جانشین ناجا: نیروی انتظامی در برابر دسیسه‌های دشمن هوشمندانه عمل کرد

سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در نشست تخصصی با فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان خوزستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال جدید افزود: سال گذشته با توجه به شیوع کرونا، تحرکات گروه‌های معاند نظام در مرزها و همچنین تلاش دشمن برای تحت فشار قرار دادن مردم از طریق مسائل اقتصادی سالی پر فراز و نشیب برای نیروی انتظامی بود که توانستیم با اقدامات موثر سربلند وارد سال ۱۴۰۰ شویم.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در کشور ادامه داد: نیروی انتظامی با درک شرایط موجود وقتی که معتادان متجاهر، اراذل و اوباش، معاندان و … را مدیریت کرد، دیگر چیزی برای دشمنان باقی نماند که بخواهند طرح‌های شوم خود را عملی کنند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی درخصوص امنیت استان خوزستان گفت: اقدامات خوبی در حوزه انتظامی و مرزبانی در این استان انجام شده و با توجه به شرایطی که اشرار و معاندان نظام در کشور ایجاد کردند، موفق عمل کرده است.
وی ادامه داد: به لطف خدا همدلی، همزبانی و هماهنگی خوبی بین نیروها برقرار است و باید این هم‌پوشانی و هم‌افزایی افزایش یابد.
سردار رضایی بیان کرد: اخبار و گزارش‌هایی که از استان خوزستان به ما می‌رسد نشان از مدیریت شایسته و مناسب، تسلط بر کار و اشرافیت دارد که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی افزود: سرقت یکی از دغدغه‌های جدی مردم است که باید با برنامه‌ریزی مناسب، مسئول سازی سازمان‌ها و نهادهای متولی در قرارگاه سرقت بتوانیم در این زمینه موفق‌تر از گذشته عمل کنیم.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی قدرت نمایی در فضای حقیقی و مجازی را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و گفت: در هر نقطه که اراذل و اوباش قدرت نمایی کنند، نیروی انتظامی باید قوی و محکم برخورد کند.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ مبنی برتولید، پشتیبانی‎‌ها و مانع زدایی‌ها بیان کرد: اولویت نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۰ مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز است.
نشست تخصصی با فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان خوزستان امروز در ستاد کل فرماندهی خوزستان با حضور جمعی از فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان برگزار شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.