×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
مسافران نوروزی هرچه سریع‌تر به شهرهای خود بازگردند

 سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی استان خوزستان با تاکید بر مدیریت سفر توسط کسانی که به شهرهای مختلف مسافرت کرده‌اند، گفت: باتوجه به شرایط به‌وجود آمده در سطح کشور و شیوع ویروس کرونا از مردم و مسافران تقاضا داریم  که هرچه سریع‌تر و بدون فوت وقت به شهرهای خود بازگردند.

وی ادامه داد: باتوجه به مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و اضافه شدن برخی از شهرها به مناطق قرمز و نارنجی و طبق تصمیمات گرفته شده کلیه مسافران از زمان اعلام، فرصت دارند ظرف ۷۲ ساعت شهرهای مورد نظر را ترک کنند در غیر این صورت پلیس طبق قانون اقدام خواهد کرد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به شعار نوروزی پلیس – امنیت و آرامش، نشاط بهاری –  اظهار کرد: امنیت و سلامت مردم برای پلیس حائز اهمیت است. بنابراین از مردم تقاضا داریم مانند سال گذشته با همکاری با حوزه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی سبب قطع چرخه این ویروس شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رضایی در پایان با اشاره به اینکه طرح‌های نوروزی نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات به قوت خود باقی خواهد ماند، تصریح کرد: با تلاش همه مسئولان به زودی طرح واکسیناسیون عمومی آغاز می‌شود اما این به معنای بی‌توجهی به پروتکل‌های اعلامی نیست.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.