×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
تردد در جاده‌های کشور ۶۳ درصد افزایش یافت

سردار محمدعلی نوری نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تردد مسافران نوروزی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه رشد چشم‌گیری داشته است، تاکید کرد: آمارها نشان دهنده افزایش ۶۳ درصدی ترددها هستند.

وی با بیان اینکه افزایش ترددها در نتیجه تصادفات جاده‌ای نگران کننده است، افزود: آمار تصادفات جاده‌ای در سطح کشور علی رغم تمام تلاش پلیس برای برقراری امنیت در راه‌ها و به خصوص نقاط حادثه خیز، همچنان بالا و نگران کننده است.

امنیت پایدار در مرزها

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی کشور خواستار برنامه‌ریزی برای استراحت لازم به منظور رفع خستگی رانندگان در محورهای کشور شد و تاکید کرد: بخش اعظمی از تصادفات جاده‌ای به دلیل خستگی و به ویژه واژگونی رخ می‌دهد.

نوری نژاد با اشاره به رعایت سرعت مطمئنه و به خصوص فاصله طولی مناسب، به مثابه یک ضرورت در مسافرت‌های نوروزی، بیان کرد: رعایت هرچه بیشتر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس، انتظار ما از مسافران نوروزی در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در مرزهای کشور در طول تعطیلات حادثه قابل ذکری رخ نداده و امنیت خوبی در مرزها برقرار است، تاکید کرد: بیشترین نگرانی ما امروز در درون کشور و به خصوص افزایش آمار تصادفات جاده‌ای است.

 

منبع: مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.