×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شهردار منتخب اهواز: ارائه خدمات باید همسو با خواست شهروندان باشد

عصر امروز هفتم فروردین جلسه ای با حضور ابراهیم نوشادی شهردار منتخب اهواز، مشاور و دستیار ویژه شهردار، مدیر سامانه۱۳۷ و مدیران مناطق در خصوص بررسی وضعیت سامانه رسیدگی به شکایات شهروندان ( ۱۳۷) و معرفی سامانه شهربان در محل سالن جلسات شهرداری اهواز تشکیل شد.

شهردار اهواز در این نشست گفت: تمام فعالیتی که ما انجام می دهیم منوط به رضایت شهروندان است لذا این سامانه باید با خواسته های مردم انطباق داشته باشد یعنی اگر برای مثال خواسته مردم جمع آوری سکهای ولگرد و یا لکه گیری خیابانها و آسفالت باشد باید اول به آن رسیدگی کرد.

وی افزود: بارها گفته ام هرگاه هزینه های ما با اولویت های مردم همخوانی داشته باشد منجر به رضایت شهروندان می شود و برعکس آن حاصلی جز نارضایتی ندارد. نباید بگذاریم اولویت ها سلیقه ای باشد بلکه باید با خواست مردم منطبق باشد. ملاک در واقع نظر مردم است .

نوشادی در خصوص سامانه شهربان عنوان کرد: در این سامانه نظرات و خواسته های مردم دیده می شود و شهرداری خود را موظف می داند که طبق این خواسته ها جلو برود.

شهردار منتخب ادامه داد: مدیران مناطق باید قبل از مردم با مشکلات منطقه آشنا شوند و برای این کار ضروری است که همیشه در منطقه سرکشی کنند و با معضلات آشنا شوند.شهر را نمی توان با بیسیم و داخل خودرو ساماندهی کرد.

وی بر نظافت و زیباسازی شهر تاکید کرد و گفت:مدیران مناطق باید با معاونین و پرسنل اجرایی در منطقه سرکشی کنند و مدیر منطقه موظف است پرسنل را با وظایفی که در سطح محلات دارند آشنا سازد و در جایی که ضرورت دارد آنها را آموزش دهد و برای آنها دوره آموزشی در زمینه های فضاسازی، زیباسازی و طراحی شهری و … برگزار نماید.

این مقام مسئول نظافت، زیباسازی و حفظ و کاشت فضای سبز شهر و لکه گیری خیابانها را از اولویت ها و مسئولیتهای اولیه مدیران مناطق برشمرد و عنوان کرد:انجام صحیح این اقدامات حفظ آبروی شهر و شهرداری است و با کسانی که کم کاری کنند برخورد خواهم کرد.

ابراهیم نوشادی بر فعالسازی سامانه ۱۳۷ جهت نظارت بیشتر بر امور شهر و پیگیری درخواستهای مردمی تاکید کرد و افزود:جی پی اس ها نیز باید فعال شوند و روابط عمومی نیز باید نسبت به معرفی این سامانه به مردم اقدامات لازم را در سطح شهر و در فضای مجازی انجام دهد و مدیران مناطق نیز موظفند این سامانه را روی گوشی خود نصب کنند و هر هفته نیز در خصوص این سامانه و عملکرد آن نیز جلسه ای تشکیل خواهد شد زیرا پیگیری مشکلات شهروندان و شهر از اهم وظایف ماست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.