×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
واکسیناسیون کادر بیمارستانی و همه‌ مردم خوزستان

متن این نامه که نسخه ای از آن در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته است بدین شرح است:

استاندار محترم خوزستان
جناب آقای قاسم سلیمانی دشتکی

با سلام و احترام

ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی همراه با سلامتی و کامیابی برای مردم عزیز، همانطور که مستحضرید، استان خوزستان تنها استانی است که در شرایط کامل قرمز قرار دارد.

این درحالی است که امکانات درمانی استان، چه از نظر انسانی و چه از نظر امکانات مادی، در شرایط مناسبی به سر نمی برد. طبق اطلاع سالهاست که امکانات چندانی به داشته های حوزه بهداشت و درمان اضافه نشده است.

همین امر گویای شرایط بس دشواری است که کادر بیمارستانی خوزستان با آنها دست به گریبان هستند. در این اوضاع همانطور که همگان شاهد هستند کادر محترم پزشکی، پرستاری، و همه عوامل بیمارستانی درگیر با موضوع کرونا با جدیت تمام به انجام وظایف خود مشغول هستند. نیاز به تاکید نیست که این عزیزان بیش از همه در معرض بیماری می باشند.

انتظار ما این است که با توجه به شرایط بحرانی استان خوزستان، واکسیناسیون همه‌ی کادر بیمارستانی این استان و سپس همه‌ی مردم خوزستان به فوریت و پیش از همه‌ی استان‌های کشور آغاز شود، و به هیچ بهانه‌یی به تاخیر انداخته نشود.

شورای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز مصرانه تاکید دارد تا همه عوامل و موانع احتمالی موجود بر سر راه انجام این رسالت ملی هرچه زودتر برداشته شود.

همچنین، اعضای محترم هیات علمی دانشگاه‌ شهید چمران اهواز آمادگی دارند تا برای سرعت بخشیدن به این امر مهم، به هر شکلی که اعلام بفرمائید به سهم خود در این امر حیاتی مشارکت جدی داشته باشند.

شورای کانون صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه شهیدچمران اهواز

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.