×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
سه باند جعل سند و مدعی نفوذ در دستگاه قضا در خوزستان منهدم شدند

حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان اظهار کرد: دستگاه قضایی در مسیر تحول خود، در حال برخورد جدی و بدون اغماض با تخلفات درون دستگاهی است و اکنون بیش از هر زمان دیگری، عزم خود را برای مبارزه با فساد جزم کرده که در پنج ماه اخیر حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان سه باند جعل اسناد رسمی ، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خوزستان شناسایی و منهدم کرد.

وی افزود: باند اول اقدام به جعل اسناد رسمی کرده بود، باند دوم جعل الکترونیکی در شبکه CMS دادگستری انجام می‌داد و باند سوم کلاهبرداری، اخاذی و مدی نفوذ بوده‌اند که متاسفانه تعدادی از پرسنل ناجا، دادگستری، اداره ثبت و اسناد و وکیل بوده‌اند که در یک اقدام ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان گفت: در این اقدامات ۳۳ نفر از این افراد جرم آنان رشوه، تشکیل شبکه ارتشاء، جعل اسناد رسمی، اخاذی، اعمال نفوذ، انتقال مال غیر، جعل و سرقت اسناد رسمی و زمین خواری بوده که وفق مقررات با آنان برخورد شد.

وی تصریح کرد: افرادی که با اقدامات مجرمانه به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب می‌رسانند با برخورد قاطعانه و بدون اغماض مواجه خواهند گردید.

مرادی عنوان کرد: مردم در صورت مواجهه و مشاهده افراد سودجو و زیاده خواه تحت هر عنوان و در هر سمت و منصبی مراتب را فوراً به اطلاع حفاظت و اطلاعات دادگستری استان اعلام کنند و در دام این کلاهبرداران قرار نگیرند.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.