×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار خوزستان: فرمانداران نسبت به بی طرفی در انتخابات اهتمام ورزند

 قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست با فرمانداران گفت: فرمانداران باید دقت داشته باشند که اگر در جایی انتخاب اعضای هیات اجرایی متناسب با ملاکها و قوانین انتخابات برگزیده نشده باشند باید نسبت به اصلاح ترکیب اعضا اقدام نمایند.

وی در ادامه  با اشاره به وضعیت کرونا در استان گفت: برخی از سنت ها و آداب و رسوم ارزشمند رایج در فرهنگ ما با شرایط پاندمی کرونا سازگاری ندارد و ما باید خود را با آن وفق دهیم  چرا که این ویروس خود را با ما وفق نمی‌دهد.

سلیمانی افزود:متاسفانه برگزاری مراسم شلوغ شادی و عزا در خوزستان موجب تشدید و گسترش روند شروع کرونا شده است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: از فرمانداران شهرستان ها انتظار داریم به صورت جدی با این تخلفات و مراسم مقابله نمایند.

وی گفت: فرمانداران  قبل از توسل به نیروی سلبی نسبت به توجیه صاحبان مجالس توجه ویژه داشته باشند چرا که برگزاری یک مراسم عزاداری و یا جشن به قیمت چندین مراسم عزا و مرگ و میر عزیزان ما خواهد بود و هیچ کس راضی  نیست چنین بهای گزاف و دردناکی را پرداخت نماید.

استاندار خوزستان بیان کرد: از فرمانداران میخواهم با همه مقامات عالی شهرستان همچون ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، فرماندهان نیروهای مسلح و روسای دادگستری شهرستان ها  تعامل سازنده داشته باشند.

سلیمانی تصریح کرد: فرمانداران در عین رعایت احترام و تعامل سازنده با مقامات عالی و موثر شهرستان ها باید نماینده دولت و نظام باشند و در انتخاب مدیران مستقل عمل نمایند.

استاندار خوزستان ادامه داد: گر چه ممکن است فردی برای منصبی به آنها معرفی شده باشد اما تنها در صورتی این مسوولیت را به وی محول نمایند که دارای سه شاخص توانمندی، همراهی با سیاست های دولت و سلامت نفس باشد.

وی افزود: این شاخص ها منحصرا توسط کمیته منابع انسانی مورد بررسی قرار میگیرد و  در مرحله بعد هم که مطابق قانون در زمینه شاخص وفاداری به نظام هم از نهادهای مربوطه استعلام انجام می شود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.