×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
توزیع میوه‌های شب عید در روزهای آینده / نظارت بر بازار کالاهای اساسی تا ۱۵ فروردین

بهرام جباری در خصوص نظارت بر بازار شب عید با اولویت کالاهای اساسی، اظهار کرد: نظارت‌های سازمان صمت بر بازار با همکاری بازرسی‌های اصناف و گشت‌های مشترک با اداره تعزیرات حکومتی برای کنترل و نظارت بر قیمت‌ها آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین‌ماه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تامین و توزیع اقلام اساسی و پرمصرف مانند مرغ، برنج، میوه، نان، روغن، گوشت و شکر باید به خوبی انجام شود تا نظارت، امری تکمیل‌کننده باشد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص نحوه توزیع میوه در بازار شب عید نیز تصریح کرد: واردات میوه انجام شده است و میوه‌های واردشده در روزهای آینده برای شب عید در سطح شهرها توزیع خواهند شد.

جباری درخصوص نگرانی مردم از افزایش قیمت‌ها و گرانی افزود: هر واحد صنفی، درصد سود مشخصی دارد و اگر بالاتر از میزان مشخص‌شده از مردم وجه دریافت کنند، با واحد صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه قیمت اقلامی مانند میوه و گوشت بالا است و در این شرایط که گرانی وجود دارد، ما با گرانفروشی برخورد می‌کنیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به بازرسی از ۱۹ هزار واحد صنفی تاکنون در آستانه بازار شب عید گفت: در این مدت حدود ۹۱۰ واحد صنفی متخلف شناسایی شده‌اند که پرونده‌های آن‌ها به اداره‌کل تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.