×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
راه‌اندازی پویش “نه به چهارشنبه سوری” دراهواز

 ابراهیم قنبری یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در این پویش از دانش آموزان و شهروندان خواسته شده که از موادآتش زای خطرناک استفاده نکنند و برای پیشگیری از بیماری کرونا و نیز حوادث چهارشنبه آخرسال در خانه بمانند.

وی با بیان اینکه با توجه به پیش‌رو بودن چهارشنبه آخرسال تمامی نیروها و عوامل این سازمان در آماده باش کامل هستند ادامه داد: با نزدیک شدن به این مناسبت سازمان آتش نشانی همگام با سایر دستگاههای امدادی و انتظامی برای مواجهه با حوادث احتمالی به طور کامل در آماده باش است.

قنبری بیان کرد: هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه سوری می تواند زیان های جانی و مالی سنگین و غیر قابل جبرانی را در پی داشته باشد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به ساز و کار این سازمان در چهارشنبه آخر سال افزود: استقرار۱۲ دستگاه خودروی اطفا حریق سبک در میادین اصلی و تقاطع های از پیش مشخص شده، استقرار پنج تیم واکنش سریع اطفا حریق در نقاط پرخطر از جمله کوی ملت، کیانپارس، زیتون کارمندی، کوی فاطمیه و،استقرار۶ تیم ۲ نفره موتور سوار مجهز به سیستم اطفا حریق قابل حمل AFT در هسته مرکزی شهر ونقاط دارای گره های ترافیکی از جمله سلمان فارسی، چهار راه حضرت امام (ره)، کیانپارس، زیتون کارمندی از جمله تمهیدات تدارک دیده شده است .

وی گفت: از دیگر اقدامات این سازمان در این راستا تجهیز تمامی خودروهای مدیران مناطق به کپسول های اطفا حریق دستی و استفاده از آنها در گشت های شهری و کنترل وضعیت مناطق، تجهیز تمامی خودروهای پرسنل سایت اداری و استفاده از آنها در گشت های درون مناطق مسکونی ،هماهنگی و تعامل با دستگاههای ایمنی ، انتظامی و امدادی ، تهیه و نصب بنر های مصور در نقاط پر تردد و پر ازدحام شهر از جمله سلمان فارسی، خیابان امام (ره) است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.