×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
همه اقدامات وزارت نیرو در انتقال آب را رصد می‌کنیم

سید کریم حسینی در خصوص پیگیری وزارت نیرو در زمینه طرح‌های انتقال آب از سرشاخه‌های کارون و کرخه و برگزاری یک جلسه در این خصوص اظهار کرد: جلسات زیادی در وزارت نیرو در طول این مدت برای بحث آب برگزار شده است و اینکه چرا این جلسه تا این حد مطرح شده است را نمی‌دانم.

وی افزود: وزارت نیرو در حال برنامه‌ریزی برای تدوین سند آب کشور است و براساس تقسیم‌بندی‌هایی که دارد، با برگزاری جلساتی در این خصوص برنامه‌ریزی می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به اعتراض حامیان محیط زیست خوزستان نسبت به برگزاری این جلسه گفت: انتقال آب با برگزاری یک جلسه به این شکل انجام نمی‌شود؛ جلساتی که وزارت نیرو در این مدت برگزار کرده و یا برگزار می‌کند در خصوص بحث تدوین سند آب کشور، تعیین سهمیه آب استان‌ها و همچنین دریافت مجوزهای زیست محیطی است.

حسینی عنوان کرد: وزارت نیرو در چند جهت در حال کار است و ما نیز در مجمع نمایندگان خوزستان همه فعالیت‌های وزارت نیرو را رصد می‌کنیم و با برگزاری جلساتی نیز پیگیر مساله انتقال آب از خوزستان هستیم.

وی افزود: در حال رصد کارها و فعالیت‌های وزارت نیرو هستیم. همه جلسات، اقدامات و پیگیری‌های وزارت نیرو را در بحث انتقال آب رصد و پیگیری می‌کنیم و احیانا اگر تصمیمی به ضرر خوزستان اتخاذ شود، با آن مقابله می‌کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.