×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کرونا نفس خوزستان را بریده/قرنطینه استان مطالبه برحق است

در حالی که خوزستان و مردمش در طول هشت سال دفاع مقدس و به فرماندهی فرزند رشید خوزستان ، مالک اشتر زمان در خط مقدم دفاع با دشمن تا دندان مسلح بود و با دادن جان هزاران جوان غیرتمند خود نگذاشتند حتی یک‌وجب از خاک میهنمان به دست دشمن بعثی و حامیانش بیفتد ، تا جایی که امام راحل (ره) فرمودند : خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است .

اما امروز با هجوم دشمنی پنهان اما به مراتب خطرناکتر بنام کویید۱۹ (کرونا ویروس) خوزستان و مردمش به شدت در خطرند و روزانه گریبان هزاران نفر را میگیرد و صدها نفر را به کام مرگ می کشاند ، اما دولتمردان کوچکترین تلاشی برای برون رفت خوزستان از این وضعیت بغرنج و نجات مردم همواره مظلوم و شهیدپرورش نمی کنند .
اخبار ناگوار کرونایی و مرگ‌و میر فرزندان خوزستان را باید همچون پتکی بر سر مسئولین بی کفایتی کوبید تا شاید کمی به خود آیند .
کادر درمان و پزشکی استان زیر بار فشار این‌ویروس منحوس تا کمر خمیده شده اند و دگر تاب تحمل اینهمه فشار را ندارند .
سوال اینجاست که آیا اگر خدایی ناکرده مردمان استان دیگری اینگونه در وضعیت قرمز کرونایی قرار می گرفتند هم آقای رئیس دولت همینقدر بی تفاوت و ببخیال می بود ؟!
قرنطینه خوزستان امروز یک مطالبه بر حق است .
تصمیم درست یا غلط مسئولین امر در تاریخ این مرز و بوم به ثبت خواهد رسید ، پس جناب رئیس جمهور علی برکت الله از این همه بی تفاوتی به خورستان محروم و مردم همواره مظلومش ‌…..

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.