×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
چهارهزار میلیارد ریال تسهیلات به ۳۶۰ تعاونی خوزستان اختصاص یافت

محمدجعفر کبیری سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس در نشست شورای عالی تعاون خوزستان در سرسرای استانداری افزود: واحدهای تعاونی تسهیلات مذکور را  در راستای رونق تولید و جبران ضرر و زیان ناشی از کرونا با سود هشت تا ۱۲ درصد دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه امسال وزارتخانه بهره وری بیشتر و رونق تولید در واحدهای تعاونی است ادامه داد: امسال ۱۱ تعاونی جدید در کشور راه اندازی شد همچنین در بخش توسعه نوآوری واحدهای تعاونی به خوبی کارشد.
وی گفت: با وجود تمامی محدودیت ها از ۷۴ هزار پرونده حقوقی تعاونی ها در کشور تنها ۱۴ هزار پرونده باقی ماند که نشان از پیگیری و بررسی مداوم مشکلات واحدهای تعاونی در کشور دارد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت:خوزستان در دوره های گذشته دچار آسیب های جدی شد که انتظار داریم با مدیریت استاندار جدید و به کار گرفتن خرد جمعی مشکلات این استان برطرف شود.
سیدکریم حسینی ادامه داد: مدیران ستادی از دستگاه های مختلف  از سوی استاندار جدید بکار گرفته شده که این اقدام در پیشبرد اهداف استان تاثیر گذار است.
وی افزود: خوزستان نیاز به توجه ویژه دولت و مدیران تصمیم گیر دارد و باید به دنبال ایجاد همدلی و هم افزایی بین مدیران و مردم در این استان باشیم.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.