×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
شکایت کارمندان اهوازی از عدم رعایت محدودیت‌های دورکاری

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی با اشاره به تاثیر کاهش تردد کارمندان در کنترل بیماری با تصمیم کاهش فعالیت کارکنان ادارت غیرضروری خوزستان، اظهار کرد: یکی از عوامل شیوع کرونا، دورهمی‌ها و تراکم‌های جمعیت در محیط‌های خانوادگی یا فضاهای کوچک و بسته، مانند سازمان‌ها و ادارات است. در شرایط قرمز، سازمان‌ها و ادارات باید با یک‌سوم نیروها در محل کار و دوم سوم با دورکاری فعالیت کنند اما شکایات زیادی از کارمندان سازمان‌ها و ادارات داریم که این موضوع رعایت نمی‌شود.

وی افزود: گاهی در فضای ادارات مشاهده شده که در یک اتاق کوچک و بسته، تراکم جمعیت کارمندان وجود دارد در حالی که ممکن است بسیاری از این افراد، ناقلان بدون علامت و کانون انتشار بیماری باشند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: قطعا تصمیم اتخاذشده در خصوص فعالیت ادارات غیرضروری با ۱۰ درصد ظرفیت و دورکاری کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای، تا حد زیادی در کنترل بیماری کمک‌کننده است.

احمدی‌بلوطکی ادامه داد: در این شرایط باید فضای محل کار به گونه‌ای مدیریت شود که در اتاق سازمان‌ها و ادارات کمترین جمعیت کارمندان وجود داشته باشد.

وی افزود: از مدیران سازمان‌ها و ادارات می‌خواهیم با جدیت به این تصمیم عمل کنند؛ در این خصوص بازرسی‌ها از ادارات و سازمان‌ها تشدید می‌شود و سازمان‌هایی که کارشکنی یا عدم همکاری داشته باشند، به دستگاه‌های متولی معرفی می‌شوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.