×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
عدم حضور و ارائه گزارش مدیرعامل آبفا جای تاسف دارد/ چنین رویه‌ای از سوی مدیرعامل نشان دهنده طفره از ارایه گزارش اقدامات صورت گرفته است/ مردم در سراسر خوزستان با معضل فاضلاب روبه‌رو هستند/ این نحوه مدیریت در آبفای استان تاسف بار است

استاندار خوزستان گفت: شرکت آبفای خوزستان باید مردم را در جریان کار انجام شده برای حل معضل فاضلاب قرار دهد اما غیبت مدیرعامل این شرکت در نشست شورای برنامه ریزی استان و بی‌توجهی به دستور کار مربوط به ارایه گزارش در این باره، جای تاسف دارد.

به گزارش کاوش اخبار، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در دهمین نشست شورای برنامه ریزی خوزستان در محل استانداری بیان کرد: بند دوم دستورکار نشست امروز به ارایه گزارش عملکرد شرکت آبفای استان در زمینه اجرای طرح فاضلاب شهر اهواز اختصاص داشت اما به دلیل غیبت مدیرعامل این شرکت، گزارش ارایه شده فاقد وجاهت لازم برای مدیریت ارشد استان است.

وی ادامه داد: چنین رویه‌ای از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نشان دهنده طفره از ارایه گزارش اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح شبکه فاضلاب شهر اهواز در قبال جذب و هزینه اعتبارات اختصاص یافته است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به طرح فاضلاب شهر اهواز اختصاص یافته گفت: ۳۷۰ میلیارد ریال دیگر باید به اجرای طرح‌های مربوط به شبکه فاضلاب در خوزستان اختصاص یابد که پرداخت آن مستلزم پیگیری لازم توسط آبفای استان از طریق بانک مرکزی است،اما این شرکت گزارشی در این باره نیزارایه نداده است.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان، با درخواست از دبیرخانه این شورا برای خارج کردن دستور کار ارایه گزارش عملکرد شرکت آبفا افزود:مدیرعامل این شرکت باید شخصا به صورت مکتوب دلیل غیبت خود را به دبیرخانه این شورا اعلام کند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: مردم در سراسر خوزستان مردم با معضل فاضلاب روبه‌رو هستند و این نحوه مدیریت در آبفای استان و طفره از ارایه گزارش عملکرد خود جای تاسف دارد.

 

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.