×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان ممنوع شد

سردار سید محمد اکبری صالحی شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:به همین دلیل پلیس از ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی جلوگیری می کند.

وی گفت: طی روزهای گذشته با اعمال محدودیت های بیشتر در ورودیهای شهرهای قرمز و نارنجی استان از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری کرده ایم.
وی اضافه کرد: این محدودیتها برای حفظ سلامت شهروندان سایر نقاط کشور و نیز جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اعمال شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تاکید کرد  پلیس همچنین از خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی ممانعت به عمل می اورد.

به گفته وی رانندگانی که به این مصوبه بی توجهی کنند توسط پلیس جریمه ۱۰  و پنج  میلیون ریالی می شوند و حتی ممکن است خودروی آنان به پارکینگ منتقل شود.
سردار صالحی گفت: پلیس راهور و پلیس راه با افزایش گشتها و نیروها، کنترل مبادی خروجی را بیشتر کرده تا از  انتشار ویروس کرونا در نقاط مختلف استان و کشور جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند به همین دلیل پلیس در این شهرستان ها محدودیتهای تردد را بیشتر کرده است.

وی گفت: محدودیتهای کرونایی در ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح هم در داخل شهرها به قوت خود باقی است و دوربینها و ماموران پلیس،  رانندگان خاطی را اعمال قانون می کنند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان این محدودیتها را در راستای حفظ سلامت مردم دانست و از رانندگان خواست پلیس را در این امر مهم یاری رسانند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان شامل اهواز،  ماهشهر،  کارون،  رامهرمز،  شادگان،  آبادان، دزفول،  شوشتر، خرمشهر،  دشت آزادگان و هویزه قرمز و هشت شهرستان شامل حمیدیه،  هفتکل،  ایذه،  باغملک،  اندیمشک،شوش،  هندیجان و امیدیه نارنجی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.