×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
برخى افراد جامعه فوتبال دوست خوزستان را فریب داده و به دروغ خود را مالک تیم استقلال ملاثانی معرفی کرده اند!

 صحبتهای جنجالی مالک و صاحب امتیاز تیم استقلال ملاثانى در گفتگو با خبرنگاران؛

علیزاده مالک اصلى و صاحب امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی می گوید: برخی افراد حاضر در داخل و اطراف باشگاه استقلال ملاثانی پس از صدور رای دادگاه بدوی وی را تهدید به سقوط دادن تیم به دو رده پایین تر کرده اند.

مهدی علیزاده در خصوص حکم صادره از سوی دیوان عالی کشور و اثبات مالکیت وی نسبت به امتیاز تیم استقلال ملاثانی اظهار داشت: اخیرا تماس‌هایی از سوی رئیس هیئت فوتبال ملاثانی و اشخاصی که منافعشان به خطر افتاده دریافت کرده ایم که متاسفانه مفهوم حکم دادگاه را به خوبی درک نمی کنند و بعد از این که هیچ مدرک و دلیلی برای ادعای خود در دادگاه نیاوردند تا در سه نوبت در دادگاه بدوی، تجدید نظر استان فارس و دیوان عالی کشور که بالاترین مرجع قضایی کشور محسوب می شود محکوم شدند حالا در تلاش هستند از حکم قطعی دادگاه سر باز دارند و تهدید به سقوط دادن تیم به دو رده پایین تر می کنند.

علیزاده افزود: اول از هر چیزی باید بگویم که این افراد تا به امروز به جامعه ورزش خوزستان دروغ گفته و افکار عمومی را فریب داده و خود را به دروغ مالک تیم معرفی کرده اند. از این جهت باید از مردم شریف خوزستان به خصوص خانواده بزرگ فوتبال دلجویی کنند.

مالک امتیاز لیگ یکی استقلال ملاثانی ادامه داد: بارها در مصاحبه های متعدد مرتکب جعل عنوان شده و در دادگاه از مدارک مجهول استفاده کرده اند اما روح پاک ورزش بر نمی تابد که ما پیگیر این مسائل باشیم. بهتر است آقایان دست از دروغ گفتن برداشته و به حکم دادگاه تمکین کنند.

وی اضافه کرد: رفتارهایی که تا به امروز از این افراد چه در مقابل ما و چه در لیگ در حین بازی ها سر زده است اصلا در شأن فوتبال خوزستان نیست.

علیزاده در خصوص تهدید شدنش از سوی افراد حاضر در باشگاه و تیم استقلال ملاثانی بیان داشت: در رابطه با تهدید سقوط دادن تیم که بسیار فکر بی خردانه و دور از ذهن است باید بگویم که ورزش و فوتبال کشور عزیزمان آن قدر بی قانون نیست که شما بعد از رویت حکم دیوان عالی کشور بتوانید از آن سرپیچی کرده و برخلاف حکم رفتار کنید. خوشبختانه فدراسیون فوتبال هم پس از مدت ها بلاتکلیفی در صندلی ریاست با انتخاب جناب عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال که سابقه طولانی در مدیریت ورزشی داشته اند گامی بلند به سوی فوتبالی پاک برداشته و با چنین رفتارهای از سوی افراد ناصالح در ورزش کشور شدیدترین برخوردها را انجام دهند که حتی فکر چنین کارهایی که می تواند فوتبال کشور را در مجامع بین المللی هم زیر سوال ببرد نکنند.

وى با بیان اینکه مالکیت بنده نسبت به امتیاز تیم استقلال ملاثانی اثبات شد اظهار کرد: برای روشن شدن اذهان عمومی و به خصوص اهالی فوتبال این موضوع را باید بار دیگر عنوان کنم که در واقع برای تیم استقلال ملاثانی تغییر مالکیتی رخ نداده بلکه مالکیت بنده نسبت به تیم اثبات شده است چرا که تیم ملاثانی سال ۹۷ بعد از چند سال وقفه در فوتبال ملاثانی توسط بنده با خرید امتیاز لیگ سه تیم شهید باقری گویم شیراز و انتقال آن به ملاثانی تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وى ادامه داد: در دو فصل به یاری خدا و ائمه اطهار و تلاش های شبانه روزی این تیم موفق به صعود به لیگ یک شده و پس از صعود تیم افرادی در راس فوتبال خوزستان مدعی شدند مالک این تیم و امتیاز آن هستند که این موضوع موجب طرح دعوا در محاکم قضایی گردید و بعد از برسی پرونده حکم به حق مالکیت بنده از دیوان عالی کشور و تجدید نظر استان فارس صادر و اعلام شد.

علیزاده بیان داشت: در چند وقت اخیر که این مشکل به ناحق ایجاد شد باعث بروز خسارات مالی بسیاری برای من شده و مهم تر از آن صدمات روحی و روانی زیادی را متحمل شده ام ولی به هیچ عنوان به دنبال تسویه حساب شخصی نبوده و نیستم چرا که ورزش جایی برای این چنین افکار و رفتارها نیست از سویی بنده خودم را شاگرد فوتبال خوزستان می دانم و در چند سال اخیر تمام تلاش مان خدمت به ورزش بوده و از این پس هم چنین خواهد بود.

علیزاده تصریح کرد: این نوید را هم به تمام هواداران و فوتبال دوستان در استان پر گوهر خوزستان می دهیم که با این اتفاق صداقت مجددا به مجموعه استقلال ملاثانی برخواهد گشت و از همه مهمتر اخلاق که در همه امور سرلوحه و هدف ما بوده است به تیم استقلال ملاثانی بازگردانده خواهد شد و امید است مثل سال های گذشته امسال هم برای استان خوزستان افتخار آفرینی کنیم.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.