×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
استاندار خوزستان: مدیران و فرمانداران کم کار به دادسرا معرفی می شوند

قاسم سلیمانی دشتکی جمعه در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیرا مراسم عزاداری منتسب به یکی از نمایندگان مجلس با جمعیتی بالا برگزار شد که فرماندار آن شهر در برابر این مراسم سهل انگاری کرده است که برای ما قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین مراسمی منتسب به هر شخصی قابل پذیرش و توجیه نیست افزود: فرمانداران نماینده عالی دولت در شهرستان خود هستند لذا در برابر حفظ سلامتی و جان تک تک شهروندان مسئول هستند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه حرمت بزرگان و افراد متوفی لازم است اما سلامتی مردم مهمترمی باشد گفت: فرمانداران باید با اقتدار جلوی برگزاری هرگونه مراسم عزا و شادی با جمعیت بالا و منتسب به مقامات را بگیرند تا از مرگ و میرهای بیشتر پیشگیری شود.

وی به تشدید کنترل ها و بیماریابی در پایانه ها، فرودگاه ها و راه آهن تاکید کرد و افزود:  تمامی مسافران که قصد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی را دارند حتما باید قبل از ورود به پایانه مسافربری تست منفی کرونا همراه داشته باشند.

سلیمانی به برگزاری مراسم ترحیم و ازدواج با حضور جمعیت گسترده در بخش صیدون باغملک اشاره کرد و گفت: از بخشداران و فرمانداران انتظار داریم به گونه ای عمل کنند تا دیگر شاهد برگزاری این مراسمات نباشیم.

وی افزود: همچنین مسئولان محلی از اظهار نظر شتاب زده خودداری کرده و کار اطلاع رسانی را به دستگاه های تخصصی واگذار کنند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.